Ik ben ietwat lui, maar zo is snel alles duidelijk:
ap3nr0ts schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:57:
Ik heb een kort vraagje.
Het volgende heb ik nu: AMD Phenom II X4 Black Edition, 4G geheugen, Samsung Spinpoint F1, XFX Radeon HD 4870 1024MB DDR5 XXX.
Hier hangt nu een 2032MW van Samsung aan (1680x1050). Mijn pa wil me de volgende cadeau geven als ik 21 wordt. Hij wil mijn huidige schermpje als tv op zijn slaapkamer nemen.
Eigenlijk heeft het bovenste linkje mijn voorkeur vanwege 16:9. Dan krijg ik niet van die lelijke balken met mijn Xbox. Of zal ik toch voor die 16:10 gaan? Mijn echte vraag is echter of mijn huidige rig de boel nog trekt dan. Vooralsnog draai ik dingen als Dragon Age, Left 4 Dead 2 en Batman bijvoorbeeld op de maximale instellingen.
pricewatch: Samsung Syncmaster P2450H
pricewatch: Samsung Syncmaster 2433BW
ap3nr0ts schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 17:24:
Dat was eigenlijk mijn plan inderdaad. Als ik hier echter ergens anders over moet berichten moet je het me zeggen hoor, Ed_L. Mijn vader vind die monitor van 16:9 gek genoeg goedkoop en keek met me mee naar videokaarten. Volgens mij kan ik dan het beste die HD als cadeau uitkiezen en dan later kijken of ik van het geld van mijn verjaardag nog die 5850 erbij haal. Past zo'n kaart in mijn huidige systeem? Ik weet niet of je dat hier wel mag vragen.
Oh ja, is het voor 16:9 gaan simpelweg dom of valt dat wel mee? Ik stoor me eigenlijk aan die balken als ik op mijn Xbox speel en sommige filmpjes van pc-spellen bekijk, dan maar een 'lager' beeld.