[Windows 7] Backup naar bepaalde folder

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:46
Ik wil voor mijn backups Windows 7 Backup gaan gebruiken.
Doel is een externe HD
Ik zou graag willen dat Windows backup dat doet in de submap backup oid.
Het wil mij echter niet lukken de backup ergens anders te plaatsen dan in de root.

Wie weet er hoe ik de backup in een bepaalde folder kan laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 06:16
Niet. Maar hij maakt eigenlijk al een "folder" aan met de naam van je PC, en daaronder zitten alle backupbestanden. De precieze reden hiervan is me trouwens niet echt duidelijk, maar ik heb het niet kunnen veranderen. En eerlijk gezegd zit het me ook helemaal niet dwars. :D

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Google "windows 7 backup". In mijn versie van Google krijg ik gewoon artikelen te zien, sommigen zelfs met plaatjes van het hele proces de eerste keer de backup configureren en daar staat gewoon een submap (zoals bijvoorbeeld \\USB-schijf\Belangrijke Directory\PCbackup).

Kan me ook niet anders herinneren; de Win7 backup is bijna dezelfde versie als Server 2008 en die kan ook "eenvoudig" naar een map op "een andere schijf" backuppen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:46
Echter in mijn versie van Google krijg ik veel plaatjes waarop te zien is dat de de doeldrive kan kiezen maar niet een onderliggende folder/map/directory.

Bij mij maakt Win7 Backup in de root een map(File Backup?) Een bestand (recovery file) en nog een bestand (Backup info) aan.

Als er meerdere backups komen te staan is dat een vervuiling van de root die ik graag zo duidelijk mogelijk heb ingedeeld.

(Wanneer komt er voor elk programma dat installeerd een optie van "add to win backup" )