resizen naar 'groter' kan gewoon met diskpart /expand..Ik heb zelf (helaas) ook een array met 4kb sectoren maar heb geen windows-based tooltje kunnen vinden hiervoor. Onder vista werkt diskpart in ieder geval niet, win7 heb ik niet geprobeerd.
Hartelijk dank dvl-2, dat was de gouden tip (die zelfs Areca support niet kon aandragen) waar ik al dagen naar zocht !!!!!!!!!!!!!!
Helemaal geweldig in 5 seconden gepiept, hahahaha......
Pff wat een opluchting, mijn eerst volgende stap zal worden XP->Windows7, nu maar hopen dat die 4k sectoren daar leesbaar zijn.
Helemaal geweldig in 5 seconden gepiept, hahahaha......
Pff wat een opluchting, mijn eerst volgende stap zal worden XP->Windows7, nu maar hopen dat die 4k sectoren daar leesbaar zijn.
Graag gedaan, ik heb er ook echt dagen naar lopen zoeken destijd...
Onder Vista en Win7 zijn de partities gewoon leesbaar alleen het expanden met diskpart werkt niet onder Vista (en zoals gezegd win7 niet geprobeerd te expanden). Dit is precies waarom ik op een losse disk nog een xp-installatie heb staan van mn systeem..
Gelukkig wil ik binnenkort de hele array vervangen en dan meteen LGA-partitie maken dan ben ik van die vervelende 4kb sectoren af..
Onder Vista en Win7 zijn de partities gewoon leesbaar alleen het expanden met diskpart werkt niet onder Vista (en zoals gezegd win7 niet geprobeerd te expanden). Dit is precies waarom ik op een losse disk nog een xp-installatie heb staan van mn systeem..
Gelukkig wil ik binnenkort de hele array vervangen en dan meteen LGA-partitie maken dan ben ik van die vervelende 4kb sectoren af..