Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media player voor BluRay én HD-DVD

Pagina: 1
Acties:

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Topicstarter
Ooit was er een versie van WinDVD die BluRay én HD-DVD kon afspelen. Dat was een oudere versie en helaas was de beeldkwaliteit voor het afspelen van DVD's weer teleurstellend zodat ik weer verplicht was om ook PowerDVD te installeren. PowerDVD had ik eigenlijk ook nodig voor de codec, die DVBviewer gebruikte om HDTV te kunnen decoderen. Een rommeltje, want 2 players concurren voor een disc die je erin steekt is niet fijn.

Eigenlijk ben ik dus gewoon op zoek naar één player die gewoon BluRay, HD-DVD, DVD's etc. af kan spelen op een normale manier. Ik heb ergens iets gelezen over een truuk om het Media Player Classic te laten doen, maar dan moest je zelf de bestanden aanwijzen die gespeeld moeten worden. Dat gaat 'm niet worden natuurlijk. Dus Mr.Bean oplossingen ben ik niet in geïnteresseerd.

Is er iets dat ik over het hoofd heb gezien? Zowel PowerDVD als WinDVD zwijgen in alle talen over HD-DVD support.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.