Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

UPC- Doorschakelen bij geen gehoor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Wij hebben sinds een tijd Bellen + Internet van UPC. We zijn gedwongen om UPC te nemen omdat de KPN weigerde een IS/RA punt te installeren. Lang verhaal, drama, etc. Dus nu UPC, niet zo blij mee, maar vooruit dan.

Ik wil graag onze UPC telefoon doorschakelen naar ons kantoor na een aantal keer overgaan. Normaal gaat dat met *61, maar UPC ondersteunt dat niet. *21 is mogelijk maar dan gaat de telefoon helemaal niet over (ook niet 1x zoals UPC zegt, en ik denk niet dat ze dat gaan oplossen voor ons).

Ik vraag graag jullie hulp hoe we dit voor elkaar krijgen. Kunnen we een telefoon kopen die dit via de hardware kan? Lijkt me lastig... enige alternatieven?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Voorzover ik weet kent UPC telefonie alleen "hard" doorschakelen, dus dat er gelijk doorgeschakeld wordt (of de telefoon daarbij 1x overgaat of niet maakt niet uit, je kunt het toch niet opnemen. Ik heb vroeger UPC telefonie gehad met een DECT-toestel en daar ging het niet over, later met een "ouderwets" bedraad toestel waar het wel één keer overging).

Op zich kun je dit en 1001 andere dingen opvangen met een Asterisk servertje, maar of je daar gelijk op zit te wachten is een tweede. Er zullen ook vast toestellen in het zakelijke segment zijn waar je iets als dit mee kunt.

Oslik blyat! Oslik!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 16:56
Je zou een analoge telefooncentrale er tussen kunnen hangen. Iets zoals bv een Tiptel 1/ 8 CLIP maar ja dan ben je snel 200 euro verder voor iets door te schakelen.
offtopic:
Als je al een KPN kabel hebt dan zet je toch zelf een doosje erop. want een IS/RA punt is niets anders dan een doosje met schroef contactjes ;)

edit: @ Dion_b er zit gewoon vertraging in het hele dect gebeuren. 1e rinkel is pas de opdracht voor je basis station om je handsets te laten rinkelen voordat deze gaan rinkelen hoort de andere kant al de 2e toon van het overgaan.

[ Voor 26% gewijzigd door The-Source op 01-12-2009 21:15 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal