Hallo mensen,
Ik weet niet of dit de goeie plek is om dit topic te starten, maar dat zal wel los lopen.
Het probleem is de volgende:
Mijn pc wil niet meer doorstarten. De fans en alles beginnen wel te blazen maar dit is alles wat die blijft doen.
Enkele weken geleden wilde hij het nog wel doen als je tijdens het opstarten zacht de achterkant een tik gaf. Dit werkte na een tijdje ook niet meer.
Daarna heb ik alle wires er uit gehaald en weer terug gestopt, waarna hij weer 3 dagen ging als altijd.
Toen dat niet meer werkte heb ik de videokaarten omgewisseld, waardoor die nog weer 1 x wilde opstarten.
De laatste keer kreeg ik hem aan het werk door 1 bankje RAM er uit te halen, maar nu is die er helaas niet meer bij.
Heb al het voorgaande wederom geprobeerd, maar hij blijf nog steeds alleen maar blazen.
Op de momenten dat die wel aan sloeg draaide die als normaal en was er verder niks aan de hand.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar heb mijn PC echt hard nodig.
Omdat ik niet op mijn computer kan komen hier gewoon wat ik besteld heb en in elkaar heb gezet.
Abit IN9 32X-MAX
Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
2x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
2x Corsair TWIN2X2048-6400C4
Creative X-Fi XtremeMusic
GigaByte 3D Aurora 570 (ATX, geen PSU, Zilver)
Intel Core 2 Duo E6850
Microsoft Windows Vista Ultimate
Samsung SH-S203N
2x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB
Scythe Mugen
Zalman ZM600-HP
In elkaar gezet op 20-1-2008.
Heeft iemand een idee wat er mis is en wat ik er aan kan doen?
Ik weet niet of dit de goeie plek is om dit topic te starten, maar dat zal wel los lopen.
Het probleem is de volgende:
Mijn pc wil niet meer doorstarten. De fans en alles beginnen wel te blazen maar dit is alles wat die blijft doen.
Enkele weken geleden wilde hij het nog wel doen als je tijdens het opstarten zacht de achterkant een tik gaf. Dit werkte na een tijdje ook niet meer.
Daarna heb ik alle wires er uit gehaald en weer terug gestopt, waarna hij weer 3 dagen ging als altijd.
Toen dat niet meer werkte heb ik de videokaarten omgewisseld, waardoor die nog weer 1 x wilde opstarten.
De laatste keer kreeg ik hem aan het werk door 1 bankje RAM er uit te halen, maar nu is die er helaas niet meer bij.
Heb al het voorgaande wederom geprobeerd, maar hij blijf nog steeds alleen maar blazen.
Op de momenten dat die wel aan sloeg draaide die als normaal en was er verder niks aan de hand.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar heb mijn PC echt hard nodig.
Omdat ik niet op mijn computer kan komen hier gewoon wat ik besteld heb en in elkaar heb gezet.
Abit IN9 32X-MAX
Apacer Embedded Card Reader 15 in 1 (USB 2.0, Zwart)
2x Asus EN8800GT/G/HTDP/512M
2x Corsair TWIN2X2048-6400C4
Creative X-Fi XtremeMusic
GigaByte 3D Aurora 570 (ATX, geen PSU, Zilver)
Intel Core 2 Duo E6850
Microsoft Windows Vista Ultimate
Samsung SH-S203N
2x Samsung SpinPoint T166 HD501LJ, 500GB
Scythe Mugen
Zalman ZM600-HP
In elkaar gezet op 20-1-2008.
Heeft iemand een idee wat er mis is en wat ik er aan kan doen?