Verwijderd
www.cd-express.nl
en kijk anders maar eens op gamespot.nl
[edit: jaja, doen alsof je naar een CD-winkel linkt maar toch stiekem naar een warez-site. Leuke poging, toch een waarschuwing.
en kijk anders maar eens op gamespot.nl
[edit: jaja, doen alsof je naar een CD-winkel linkt maar toch stiekem naar een warez-site. Leuke poging, toch een waarschuwing.
Dit is een echt een vet spel! ik speel het nu zo'n 2 weken, vooral het geluid is perfect! je hoort echt de autos perfect achter je duwen (mits je eax support hebt ofzo)
verder echt gewoon goed gemaakt!
verder echt gewoon goed gemaakt!
Verwijderd
Wat me wel opvalt is dat het besturen van zo'n auto met de keyboard ONMOGELIJK IS !!!
Geen respons bij hoge snelheden en het speelt voor geen meter meer
daar gaat mijn jacht op strakke rondetijden !
Geen respons bij hoge snelheden en het speelt voor geen meter meer
daar gaat mijn jacht op strakke rondetijden !
MM: lollig die link
alleen doe ik niet aan warez.
Boontje: sorry hoor, maar wie probeert er nou een sim te rijden met een keyboard?!? Vind je het gek dat dat niet gaat? Ja, A2 Racer, dat zal wel lukken, maar N4 met een keyboard... Dan doe je het spel toch écht te kort.
Boontje: sorry hoor, maar wie probeert er nou een sim te rijden met een keyboard?!? Vind je het gek dat dat niet gaat? Ja, A2 Racer, dat zal wel lukken, maar N4 met een keyboard... Dan doe je het spel toch écht te kort.
Inderdaad, ik gebruik zelf zo'n Guillemot FF stuurtje en dat rijdt hemels!Op dinsdag 06 maart 2001 12:50 schreef hellogoodbye het volgende:
Zonder stuurtje zou ik het never nooit niet spelen.
Wat pas echt een uitdaging is op simulatie spelen en dan alle helpfuncties uit, je slipt in no-time!
Ik heb alles uit staan en in arcade, dan is ie wel scherp genoeg vind ik.
Top spelletje!
Ik heb hem ook, met een Thrustmaster FFB stuur. Speelt inderdaad 'hemels', zeker als je de force op 75% of meer zet, is het net als in de arcadehal.
Laatst ging ik online racen met een vriend van mij en zijn racebuddies... Op dat moment had ik Nascar4 net 3 uur, en dat stuur 3 dagen. Nou ik heb het geweten, het gescheld was niet van de lucht
Laatst ging ik online racen met een vriend van mij en zijn racebuddies... Op dat moment had ik Nascar4 net 3 uur, en dat stuur 3 dagen. Nou ik heb het geweten, het gescheld was niet van de lucht
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1