Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[IE8] Werkset verplaatsen (Tabs)

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Hallo tweakers,

Ik heb een probleem. Windows Live Messenger vond het nodig om de Windows Live Toolbar in IE8 te zetten (Terwijl ik het vinkje uitgezet hebt). Goed; Even werkbalk disablen en gaan.

Het probleem is alleen dat hij een extra laag heeft gemaakt. Favorieten en tabs staan nu onder elkaar terwijl dit altijd naast elkaar is geweest. (Plaatje ter illustratie)

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/01/1259674663-30.jpg

Ik heb overal gezocht hoe ik de tabs naast favorieten kan krijgen. Vergrendeling uitzetten kan ik nergens vinden, alle opties nageplozen. Er gaat nu véél ruimte verloren en ik wil toch echt de tabs naast favorieten zoals het altijd geweest is.

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08-2021
Huh? Als je met je rechtermuisknop klikt ergens in het grijze deel, dan krijg je toch de optie om je werkbalk te vergrendelen of niet?

• vinniel83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-01-2024
Klik met je rechtermuisknop ergens in het grijze deel, haal het vinkje weg bij werkbalk favorieten. ;)

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-11 18:12
Dat heeft gewerkt. Ik zat dus overduidelijk te kijken naar het verkeerde.