Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc valt steeds uit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al sinds een tijdje een probleem, namelijk dat m'n pc opeens uitvalt en dat is voornamelijk tijdens het streamen van bv youtube filmpjes of als ik muziek op myspace luister. Als ik de stroomkabel even een paar minuutjes uit mn pc haal start ie daarna wel weer op. Voorheen deed ie t altijd prima, en ik heb verder geen nieuwe hardware geïnstalleert.

Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen en hoe ik het kan repareren?

Alvast bedankt,

marcush.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56
Dat jij geen nieuwe hardware hebt geinstalleerd wil nog niet zeggen dat wij dan ook meteen weten wat je momenteel in je pc hebt zitten. Verder kan dit van alles zijn, slechte voeding, warmteprobleem, rotte condensators. Maar post dus eerst eens je volledige specs (en os).

Verwijderd

Topicstarter
nou mn os is windows xp home edition (sp2)

cpu: DualCore Intel Pentium D 935, 3200 MHz (16 x 200)
moederbord: ASRock 4CoreDual-VSTA (4 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN)
Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GT (512 MB)
Geluidskaart: emu 1212m

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:34:
nou mn os is windows xp home edition (sp2)

cpu: DualCore Intel Pentium D 935, 3200 MHz (16 x 200)
moederbord: ASRock 4CoreDual-VSTA (4 PCI, 1 PCI-E x16, 1 AGP, 2 DDR DIMM, 2 DDR2 DIMM, Audio, LAN)
Videokaart: NVIDIA GeForce 8600 GT (512 MB)
Geluidskaart: emu 1212m
als je nou eerst je os is update naar sp3.
en bekijk je warmte is van je cpu en gpu. (met everset) bij voor beld

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
gpu is gemiddeld 63 graden en cpu zit rond de 80 graden, en als ik youtubefilmpjes kijk stijgt de temp een paar graden.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:46
Vooral die cpu is heel hoog voor idle, begin eens met het stof uit je kast te halen (bijvoorbeeld met een droge vod) en kijk ondertussen of er geen condensatoren bol staan.

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

Pagina: 1