Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Meer tag-knoppen

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
We blijven nog even in de categorie Knopjes, er zijn een aantal tags die imo een knop verdienen. Er is naar mijn weten wel eens onduidelijkheid over de extra functionaliteit van het forum. Om maar wat te noemen:

[video] ... [/]

Hoort er gewoon bij. Het is handiger om op de tag-bar wat extra icoontjes te plaatsen, dan kunnen beginnende users er ook meteen hun voordeel mee doen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat voor extra icoontjes zou je dan willen zien?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
Hij bedoelt dat als je bij Bekijk bericht kijkt dat je daar B I U, etc ziet en dat daar ook nog een knop voor [video] bij moet komen.

The devil is in the details.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

Misschien een spoiler-tag-knop, video-tag-knop.

Vooral de tags die relatief veel typen zijn, zoals spoiler, video etc. de hr kan wat mij betreft wel weer weg.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mute schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:56:
Hij bedoelt dat als je bij Bekijk bericht kijkt dat je daar B I U, etc ziet en dat daar ook nog een knop voor [video] bij moet komen.
Ik snapte het al over video ja :P Maar ik vroeg me af welke knoppen nog meer (maar dat komt misschien omdat ik alleen de quote-breaker gebruik als knop :+)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:18
BtM909 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:00:
[...]

Ik snapte het al over video ja :P Maar ik vroeg me af welke knoppen nog meer (maar dat komt misschien omdat ik alleen de quote-breaker gebruik als knop :+)
offtopic:
Ik gebruik gewoon [/][q] dan :P Sowieso gebruik ik die knoppen nooit eigenlijk, type altijd alles.

The devil is in the details.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11 18:08

Matis

Rubber Rocket

BtM909 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:00:
Ikzelf maak nogal gretig gebruik van de img en url knop ;) Jammer dat de sneltoetsen niet meer werken in chrome, daardoor moet ik nu ook weer verplicht de b, i, s en u knoppen gebruiken :/

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

De [video]-tag standaard neerzetten is geen goed plan, niet alle video-sites worden namelijk ondersteund dus moet daar ook weer een extra check op worden ingebouwd als de site niet wordt ondersteund.

De H1/H2/H3 zou ik wel graag terugzien. :) Evenals een pre-knopje, en doe dan ook maar meteen de code en cmd-blokken en vergeet ook niet de kleurtjes rood, groen en blauw die je kunt gebruiken en ook een spoiler knop omdat anders nieuwe users deze nooit tegen zullen komen 8)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat is meerdere keren aangekaart ... heeft weinig prioriteit :? schijnbaar.
hoewel de impact best groot is denk ik (veel usertjes voordeel meej), maar zal wel neit zo simpel zijn als copy/paste :+
* himlims_ typt blogs als een nieuw topic (meer wysiwyg editor opties)

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 01-12-2009 16:59 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Ik ben zelf voor de volgende tags:

Video (met uitleg bij knopje) / Code / Spoiler. Veelgebruikte dingetjes die we allemaal tegenkomen en waarvan ik persoonlijk het idee heb dat ze er gewoon bijhoren. Quotesplit en HR mag blijven overigens ;)

Verwijderd

Net zoals cp/m, dos/, gewoon de regels kennen, het is hier geen speeltuin voor drag & drop, click and do :P
Ik typ dus alles.

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Waarom zou het een speeltuin worden met enkele knopjes erbij? Riekt imo naar beginneling-discriminatie :?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 02:12:
Net zoals cp/m, dos/, gewoon de regels kennen, het is hier geen speeltuin voor drag & drop, click and do :P
Ik typ dus alles.
wat het om gaat is dat er (overal) andere functie knoppen zijn.
In een blog wil ik snel een video / afbeelding plaatsen, tuurlijk ken ik die tags.
maar waarom moet het op het forum eenvoudiger dan op de blog???
Zou zeggen maak gewoon overal dezelfde opties actief (via een button) - het is toch onlogisch dat daar verschil in zit? Immers maken diverse usertjes hun blog 'klaar' via de forum-topic functie .... waarom? omdat de blog editor in gebreken blijft als gaat om gebruiksvriendelijkheid.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik wil ook een optie bij de knoppen bepaalde attributen in te kunnen stellen. Natuurlijk ik kan ze typen, maar als er een venster zou zijn die dit vraagt is dat makkelijker.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hierop terugkomend: [Feature] Video-button

Toentertijd is dat topic gesloten omdat:
crisp schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 23:39:
Afgezien van het feit dat het hier geopperde icoontje totaal niet past bij de rest denk ik niet dat er dusdanig veel gebruikt wordt van de [video]-tag dat het een plek tussen de meest-gebruikte opmaakopties rechtvaardigd.
Het icoontje was gevonden via een snelle google-search, maar daar kon ik niet meer op reageren... O-)
Tevens wordt er hedentendage genoeg gebruik gemaakt van de [video]tag op Tweakers.net, in uitgebreide TopicStart, in vele postings of in de speciale topics waarin filmpjes moeten worden gepost zoals: Het Grote Filmpjes Topic! Deel 3 en dergelijke... Dus hoe wordt er nowadays over gedacht... ik support het namelijk zeker!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Een knopje voor video heb ik bij deze toegevoegd, dat leek me de meest nuttige toevoeging :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.