Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Quote-knop in Tweakblogs

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Klein detail wat toch wel zinvol ende broodnodig is. Het werkt daar in principe hetzelfde als op het forum met mensen die op elkaar reageren. Dan is het wel enigszins kansloos om er constant met quote-tags etc te moeten werken. My point being :)

En overigens mag die quote dan ook wat mij betreft ingevoegd worden in DM's, mochten er meerdere deelnemers zijn en je specifiek op bepaalde stukken wilt wijzen.

[ Voor 26% gewijzigd door Jejking op 01-12-2009 13:49 ]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

devtrack: Mogelijkheid tot quoten in reacties
quote: Roelant
Wordt wel meegenomen als we het reactiesysteem wellicht in z'n geheel onder handen nemen/uitbreiden.
Op de frontpage is quoten nu ook nog niet mogelijk zonder zelf aan de copypasta te gaan.

Bij DM's zeg je zelf al als voorwaarde meerdere deelnemers, dat is te beperkend, ook als je specifiek op iets wilt reageren in een reactie van de ander in een sessie met 2 deelnemers is de quote-knop zeer welkom.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:39

crisp

Devver

Pixelated

Op de frontpage is quoten nu ook nog niet mogelijk zonder zelf aan de copypasta te gaan.
That's not true: klik bij een FP reactie maar eens op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/comments/addcomment_mouseover.gif en zie hoe het veranderd naar een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/comments/quotecomment_mouseover.gif-icoontje met toepasselijke tooltip 'Quote deze reactie'. Klik vervolgens op dit icoontje en behold the magic :)

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

offtopic:
Zo weinig reageer ik dus op de FP :+

Maar bijkomend nadeel van de tweakblogs is het niet threaded hebben van je discussies, dus dan is het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/comments/addcomment_mouseover.gif icoontje niet zichtbaar, dit zou dan dus standaard een Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/if/comments/quotecomment_mouseover.gif kunnen worden.

Hoe zit het met bovenstaande FP-feature en quoten van meerdere personen of ben je dan alsnog aan het copy/pasten?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt ook op die knop klikken bij andere reacties, maar je moet dan alleen even opletten waar je hem aan wilt 'nesten'.

☻/
/▌
/ \

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:08:
[...]
Hoe zit het met bovenstaande FP-feature en quoten van meerdere personen of ben je dan alsnog aan het copy/pasten?
In een threaded reactiesysteem is het reageren op meerdere reacties in 1 enkele reactie meestal niet aan de orde en vaak zelfs onwenselijk imo.

Intentionally left blank

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Buiten het feit dat het niet gewenst is zag ik net dat er niet komt te staan door wie de reactie geplaatst is als je quote, mocht je wel meerdere users quoten dan valt iig te herleiden door wie het gepost is, net zoals hier op het forum keurig een linkje naar de betreffende post.

Voorbeeld onder nieuwsbericht
Reactie 1
>Reactie 2
>>Reactie 4
>Reactie 3
>Reactie 5
>Jou reactie waarin je wilt reageren op #1 en op de reacties van 2 en 5 die weer reageren op 1

In bovenstaande lijkt het me gewenst dat duidelijk is op wie je reageert maar is het quoten van meerdere personen niet ongewenst tenzij je 3 individuele reacties wilt gaan plaatsen.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik weet eigenlijk niet wat het beleid is op de FP, maar juist omdat 't threaded is, ben ik vaker geneigd om meerdere replies te doen (zodat het duidelijk is waar ik op reageer) :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:23:
[...]
In bovenstaande lijkt het me gewenst dat duidelijk is op wie je reageert maar is het quoten van meerdere personen niet ongewenst tenzij je 3 individuele reacties wilt gaan plaatsen.
Ik denk juist dat 3 losse reacties dan meestal juist wenselijker is. Quoten binnen het threaded systeem is eigenlijk meer bedoelt om een specifiek deel van de reactie waar je op wilt reageren uit te lichten, niet zozeer om op meerdere reacties tegelijk te reageren. In het laatstet geval doe je namelijk de hele threading eigenlijk teniet.

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 01-12-2009 15:49 ]

Intentionally left blank

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jerk-king :+ heeft 't over de blog functionaliteit, niet over het reageren op de frontpage.
Hoeveel reacties zijn er wel niet op reacties?? Neem nu die 'pesten' blog, veel reacties op reacties ... niet direct op het artikel

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Leuk himlims :+

Ik heb het met name over de Tweakblogs, daar draait dit topic om omdat het in die sectie in ieder geval echt een must is om een quote-knop te hebben (geldig voorbeeld wat himlims hierboven aanhaalt). Threaded is daar ook een idee voor de overzichtelijkheid trouwens, vind het wel handig geregeld op de FP.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Quote-functionaliteit op de Tweakblogs is inmiddels recentelijk in voorzien :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.