Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloos toetsenbord met touchpad

Pagina: 1
Acties:

• arjankol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-11 10:39
Ik ben op zoek naar een toetsenbord (draadloos) met een ingebouwde touchpad. Mijn budget is ongeveer 50 euro. Het liefst zo goedkoop mogelijk. Wat raden jullie mij aan?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Logitech heeft er een aantal, de dinovo en de dinovo mini, maar of je die voor dat geld hebt...

Desktop | Server | Laptop

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
pricewatch: Logitech Cordless MediaBoard Pro met een Bluetooth-dongle en je bent netjes voor onder de €50 klaar.

Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1232031739.jpeg

Heb ik ook (en nog wat andere Tweakers) en werkt prima :)

The devil is in the details.

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Misschien is dit iets? klik

Heb hem zelf voor een mediacenter en bevalt goed....

---spuit 11---- :X

[ Voor 6% gewijzigd door andrestouwe op 01-12-2009 13:21 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

• arjankol
Mute schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:18:
pricewatch: Logitech Cordless MediaBoard Pro met een Bluetooth-dongle en je bent netjes voor onder de €50 klaar.

[afbeelding]

Werken de functieknoppen ook?

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
arjankol schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:20:
[...]
Uiteraard.. Standaard support in o.a. Vista & 7

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Nee, die zitten er voor de sier op :+
Of die werken hangt niet zozeer van de hardware maar van de software af, mediaplayer gaat er bijvoorbeeld standaard goed mee om, vlc niet.
Kwestie van keyboard binds instellen in software waar je dat wil (en het ook kan).

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

arjankol schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:20:
[...]

Je bedoelt de mediaknoppen? Meestal out-of-the-box wel, of anders de logitech software installeren en het werkt.

Probleem voor mij met die meeste draadloze zut, die pgup/down/insert/home etc 'eiland', ik wil gewoon ouderwets 2x3 rijen ipv van nieuwe verticale gebeuren. En laat logitech dat juist toepassen op zo'n beetje elke keyboard van hun (met de grootste fout de G19).

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2009 13:24 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

DealExtreme heeft ook een paar toetsenborden met ingebouwde touchpad.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.7527
http://dealextreme.com/details.dx/sku.13001

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• arjankol
Mental schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:22:
Nee, die zitten er voor de sier op :+
Of die werken hangt niet zozeer van de hardware maar van de software af, mediaplayer gaat er bijvoorbeeld standaard goed mee om, vlc niet.
Kwestie van keyboard binds instellen in software waar je dat wil (en het ook kan).
Het is namelijk een toetsenbord voor de PS3. Daarom vroeg ik dat.
SinergyX schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:22:
[...]

Je bedoelt de mediaknoppen? Meestal out-of-the-box wel, of anders de logitech software installeren en het werkt.

Probleem voor mij met die meeste draadloze zut, die pgup/down/insert/home etc 'eiland', ik wil gewoon ouderwets 2x3 rijen ipv van nieuwe verticale gebeuren. En laat logitech dat juist toepassen op zo'n beetje elke keyboard van hun (met de grootste fout de G19).
Ja ik bedoel de mediaknoppen.
Mute schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 13:18:

Mute, heb jij de mediaknoppen aan de praat gekregen?

[ Voor 55% gewijzigd door arjankol op 01-12-2009 13:48 ]

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:16
Wat ik me al een tijdje afvraag is of de PS3 toetsen (esc, f1, f2, enter) te vervangen zijn door toetsen van bijvoorbeeld de Logitech Ultra Flat Keyboard, of UltraX (oude). Dat is natuurlijk wat mooier als je hem niet voor de PS3 gebruikt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:04
Mediaknoppen heb ik niet naar gekeken of ik die aan de praat kan krijgen, want zo belangrijk vind ik die niet. En knoppen vervangen vind ik ook weer totaal niet boeiend, of zit jij constant naar je toetsenbord te kijken? :P

The devil is in the details.

• Enyan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:16
En knoppen vervangen vind ik ook weer totaal niet boeiend, of zit jij constant naar je toetsenbord te kijken? :P
Als je het zo zegt zou je verwachten dat niemand 100+ euro zou uitgeven voor een mooi toetsenbord, of met lichtjes of whatever, als je er toch nooit naar kijkt. En zo zullen mac gebruikers ook blij zijn met een apple toets ipv een windows toets, etc. Dus ja, ik kijk wel naar mijn toetsenbord en vind het dan fijn als het er mooi passend uitziet :) Vandaar mijn vraag.
Pagina: 1