Ik heb een PCMCIA type III kaartje wat ik wil gebruiken in mijn nieuwe laptop met een PCMCIA type II slot. De enige horde die ik moet nemen is de dikte van het kaartje.
Dat klinkt simpel, maar blijkbaar ben ik de enige die dat wil doen...
Enkele voorbeelden van zoals het blijkbaar al gedaan is:

Ik vind bovenstaande oplossingen een beetje brak uitzien, maar blijkbaar is er geen andere mogelijkheid dan het zelf zien op te lossen.
Mijn idee is als volgt:
Deze twee dingen combineren met dit ding.
Is dat mogelijk?
Of kan ik misschien beter dit ding openmaken en de 68 pinnetjes rechtstreeks 1 op 1 doorverbinden met dit PCMCIA slot.
Wat zouden jullie doen?
Bron.The PC Card Standard provides physical specifications for three types of PC Cards, with additional provisions for extended cards. All three card types measure the same length and width and use the same 68-pin connector.
Because they differ only in thickness and not electrical/software interface, a thinner card can be used in a thicker slot, but a thicker card can not be used in a thinner slot. Only the mechanical size of the larger card prevents it from fitting into the smaller slot.
Dat klinkt simpel, maar blijkbaar ben ik de enige die dat wil doen...
Enkele voorbeelden van zoals het blijkbaar al gedaan is:

Ik vind bovenstaande oplossingen een beetje brak uitzien, maar blijkbaar is er geen andere mogelijkheid dan het zelf zien op te lossen.
Mijn idee is als volgt:
Deze twee dingen combineren met dit ding.
Is dat mogelijk?
Of kan ik misschien beter dit ding openmaken en de 68 pinnetjes rechtstreeks 1 op 1 doorverbinden met dit PCMCIA slot.
Wat zouden jullie doen?