Mijn vriendin belt regelmatig met haar moeder in Duitsland, en we hebben daarvoor een mooi nummer van Budgetbel.nl (BB) gevonden: 0900-1230272. BB geeft aan dat dit nummer 2 cent per minuut kost, en zegt daarbij expliciet dat er geen verborgen kosten zijn (behalve een evt. starttarief):
Nu kijk ik op onze rekening, en nu blijkt dat er voor een gesprek van 1:41:16 €5.12 (inclusief 5 cent starttarief) gerekend wordt: hiermee kom ik uit op 5 eurocent per minuut.
Ik heb met Tele2 gebeld, en de klantenservice meldde mij dat ze geen extra kosten rekenen voor gebruik van deze nummers, en dat ik de oplossing bij BB moest zoeken. Momenteel wacht ik op respons (heb een formuliertje ingevuld), maar ik weet niet hoe lang dit duurt, en vermoed eigenlijk dat er voornamelijk met vingers gewezen gaat worden.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Een google-zoekopdracht leerde me dat dit soort tarieven vaker verkeerd berekend worden bij aansluitingen die geen analoge KPN-lijn zijn, maar hebben me nog geen conclusie opgeleverd.
Bij het starten van een gesprek wordt ook als eerste "2 cent per minuut" gezegd.BudgetBel maakt gebruik van 0900/0909-toegangsnummers. Dit heeft als voordeel dat je vanaf vrijwel iedere telefoon* gebruik kunt maken van onze diensten.
Je hoeft je niet aan te melden, hebt geen abonnementskosten en krijgt geen aparte rekening oid van ons.
Géén verborgen kosten dus! Voor ieder gesprek hoor je bovendien onze unieke, gratis tariefmelding.
Nu kijk ik op onze rekening, en nu blijkt dat er voor een gesprek van 1:41:16 €5.12 (inclusief 5 cent starttarief) gerekend wordt: hiermee kom ik uit op 5 eurocent per minuut.
Ik heb met Tele2 gebeld, en de klantenservice meldde mij dat ze geen extra kosten rekenen voor gebruik van deze nummers, en dat ik de oplossing bij BB moest zoeken. Momenteel wacht ik op respons (heb een formuliertje ingevuld), maar ik weet niet hoe lang dit duurt, en vermoed eigenlijk dat er voornamelijk met vingers gewezen gaat worden.
Heeft iemand ervaring met deze combinatie? Een google-zoekopdracht leerde me dat dit soort tarieven vaker verkeerd berekend worden bij aansluitingen die geen analoge KPN-lijn zijn, maar hebben me nog geen conclusie opgeleverd.
edit:
Voor de duidelijkheid: we hebben een vaste aansluiting (internet&bellen).
Voor de duidelijkheid: we hebben een vaste aansluiting (internet&bellen).
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN