Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verschil commerciële, niet-commerciële versie.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Het bedrijf waar ik voor werk heeft een versie van MS Mappoint nodig om kilometervergoedingen te berekenen. Het statuut van het bedrijf is een speciaal statuut. Als het doel van het bedrijf niet-commercieel is kan dan een niet-commerciële licentie aangeschaft worden of is dit enkel bedoeld voor studenten? Het verschil zou zijn: niet-commerciëel - 66€, commerciëel 300€.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2009 13:39 ]

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Eh nee, alles wat binnen een bedrijf gebruikt gaat worden is commercieel gebruik; met uitzondering van stichtingen en verenigingen over het algemeen (maar volgens mij is zelfs dat een coulance van de software leverancier(s)).

Verwijderd

Topicstarter
Ondertussen hebben we de gewone versie maar besteld. Het heeft geen zin een verkeerde licentie te kopen dan kun je het net zo goed illegaal downloaden. Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
Beste is als je het niet weet even de leverancier een mail te zenden, maar dat je niet commercieel bent moet je dan meestal wel goed aantonen, en dan nog vaak stichtingen en verengingen.
Overheid is bijvoorbeeld ook niet Commercieel maar moet geloof ik ook gewoon de hoofdprijs betalen

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie