Om met mezelf te beginnen. Sinds ik filmz ben gaan downen enzo is mijn dataverkeer omhoog geschoten. Ik zit nu zeker rond de 60 gig in de maand.
Verwijderd

Er is geen Photoshop installed op de server, ff snel een screenshot in word doc gedaan en geopend in Client systeem, daarom brakke kwaliteit
PS: ik zit nog niet op de maand
PSS: Ik ben een 1.5 week op wintersport geweest, had dus geen dl'z lopen in die tijd, vandaar
PSSS: Ik heb ff die quote link van je gevolgd hij zegt :
Your line speed:
515.8 Kbps
63.2 K bytes/sec
Erhm ongeveer 45 GB per week. 3-5 GB broadcasts per week zitten daarin.
dus ongeveer 180 per maand..
/edit:
http://innuedo.student.utwente.nl/traffic/
dus ongeveer 180 per maand..
/edit:
http://innuedo.student.utwente.nl/traffic/

edit: die van 1 maand die komt nog wel, heb daar nu nog geen stats van!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Jelmer Vos, waarmee maak je dat prachtige grafiekje, zie ook [topic=137798]
Zelf gemaaktOp dinsdag 06 maart 2001 00:32 schreef Adonias het volgende:
Jelmer Vos, waarmee maak je dat prachtige grafiekje, zie ook [topic=137798]
Wat registreerd hij allemaal? AL het in en uitgaande nic verkeer?
Wat je ziet is maar de simpele client, die toont alleen een leuk grafiek. Hij houd interne (LAN)/exteren (INTERNET) NIC bij. En dan gescheiden door upload/download. Dit per maand en per dag (boven is per dag).Op dinsdag 06 maart 2001 01:22 schreef Adonias het volgende:
Wat registreerd hij allemaal? AL het in en uitgaande nic verkeer?
Hmm... interested 
Levert hij ook nog iets van gemiddelde en max snelheden enzo?
Helaas niet...Op dinsdag 06 maart 2001 11:41 schreef Adonias het volgende:
Hmm... interested
Dit is van 1 week nu ongeveer! Helaas heb ik een datalimiet van 5 Gieg welke ik al bijna overschreden heb 
Btw; dit is een screenshot van iptraf welke nog meer kan dan alleen dit venster
Geweldig programma
Btw; dit is een screenshot van iptraf welke nog meer kan dan alleen dit venster
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Dr.Liter: leechftp rules!!
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Ik houdt 't zelf niet bij, en kan bij provider alleen van een week opvragen:
Verkeer laatste 7 dagen:
Downloaded : 28906 MBytes
Uploaded : 55126 MBytes
===========================
Totaal : 84032 MBytes
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Verwijderd
Heb limiet van 2250 MB, ZeelandNet

dus ja, soms iets er onder, soms iets erboven wat je dan moet betalen a f 0,35 / MB
dus ja, soms iets er onder, soms iets erboven wat je dan moet betalen a f 0,35 / MB
Ik heb dat programma ook, maar ik vond het nou niet zo super om het continu te laten draaien!Op donderdag 08 maart 2001 02:11 schreef imdos het volgende:
Btw; dit is een screenshot van iptraf welke nog meer kan dan alleen dit vensterGeweldig programma
Verwijderd
Kijk hier maar eens, dan zijn jullie wel stil... ;)8-)
http://monitor.utwente.nl/cgi-mon/public/cgishowtopten-anonymous.pl
Verwijderd
waar kan ik van chello zien hoeveel ik heb gdl't?
Bij mij is het iig vet veel, want ik dl spellen en films.
Bij mij is het iig vet veel, want ik dl spellen en films.
Wij hebben hier een limiet van 1 Gbyte :r:r:r
elke mb erover kost ons ook nog is 50 cent Excl. BTW. :(
(Rendo Dekooi sucks...)
elke mb erover kost ons ook nog is 50 cent Excl. BTW. :(
(Rendo Dekooi sucks...)
ForbiddenOp donderdag 08 maart 2001 12:11 schreef 100Mb.Inet het volgende:
You don't have permission to access /cgi-mon/public/cgishowtopten-anonymous.pl on this server.
Daar word ik idd stil van
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Inderdaad, daar kan ik niks over zeggen: access deniedOp donderdag 08 maart 2001 12:11 schreef 100Mb.Inet het volgende:
Ow, Oscar was me voor
Ik heb op z'n hoogste 71,5GB in een maand gedaan.
Nu doe ik gemiddeld zo'n 20Gb downloaden en 10 uploaden per maand.
Nu doe ik gemiddeld zo'n 20Gb downloaden en 10 uploaden per maand.
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
----- All Sessions -----
Connections 418
Connections Accepted 82
Connections Anonymous 0
Connections Refused 162
Downloaded 2.915,49 MB
Uploaded 0,00 KB
----- This Session -----
Connections 213
Downloaded 1.570,33 MB
Uploaded 0,00 MB
Total Transfered 423.284,63 KB
Last 24h Connections 13
----- General -----
Max Simultaneous Connections 20
Running Since 01d12:15:09
Total Uptime 1d21:59:10
dus het bovenstaande is van 1 dag
Connections 418
Connections Accepted 82
Connections Anonymous 0
Connections Refused 162
Downloaded 2.915,49 MB
Uploaded 0,00 KB
----- This Session -----
Connections 213
Downloaded 1.570,33 MB
Uploaded 0,00 MB
Total Transfered 423.284,63 KB
Last 24h Connections 13
----- General -----
Max Simultaneous Connections 20
Running Since 01d12:15:09
Total Uptime 1d21:59:10
dus het bovenstaande is van 1 dag
Pardon?Op donderdag 08 maart 2001 12:21 schreef Unknown het volgende:
met chello ong 1 gig/dag en dat is het gemiddelde over 6 mnd bekeken
Jij downt een film/dag + natuurlijk 16 uur per dag achter je compu te inetten? (de andere 8 uur zijn dan voor eten/slapen)
ach de ene dag een filmpje de andere een aflevering van de xfiles, met 180kb/s is een gig in een paar uur binnen en dan kan ik ondertussen wel naar mn werk hoor.Op donderdag 08 maart 2001 12:27 schreef x-wolf het volgende:
[..]
Pardon?
Jij downt een film/dag + natuurlijk 16 uur per dag achter je compu te inetten? (de andere 8 uur zijn dan voor eten/slapen)
Heerlijk..
Geen data limiet
Geen snelheids beperking, anders dan de lijn zelf en die is 10MBit. (up and down)
Hoeveelheid data varieert enorm.. Ligt een beetje aan de beschikbare hoeveelheid.. Je kunt niet alles downloaden... Jemoet dat ook niet willen. Ik ben dus wel wat selectiever geworden.
Maar ik download tussen de 15 GB en 70 GB.
Upload zal zo in de buurt van de 40 GB komen..
Een deel van het verkeer is welliswaar netwerkverkeer, maar het is downloaden....
Geen data limiet
Geen snelheids beperking, anders dan de lijn zelf en die is 10MBit. (up and down)
Hoeveelheid data varieert enorm.. Ligt een beetje aan de beschikbare hoeveelheid.. Je kunt niet alles downloaden... Jemoet dat ook niet willen. Ik ben dus wel wat selectiever geworden.
Maar ik download tussen de 15 GB en 70 GB.
Upload zal zo in de buurt van de 40 GB komen..
Een deel van het verkeer is welliswaar netwerkverkeer, maar het is downloaden....
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Ehm... Ik haal zo'n 5-15 GB per dag binnen met mijn schotel
FF rekenen 30x5 GB = 150 GB/Maand
Zit wel veel troep tussen die ik meteen delete maar de helft is toch wel de moeite waard
FF rekenen 30x5 GB = 150 GB/Maand
Zit wel veel troep tussen die ik meteen delete maar de helft is toch wel de moeite waard
Verwijderd
snik snik, ik ook... Maar dan het el cheapo abbo, 128kbits. 1 Gig max per maandOp donderdag 08 maart 2001 09:44 schreef fkooman het volgende:
Heb limiet van 2250 MB, ZeelandNet![]()
![]()
het is niet eerlijk, overal hebben ze en snelheid en geen limiet, en wij worden hard genaaid.
marjah, het is iig beter als isdn/telefoon
Ik zit maar gem tussen de 2 en 5 gig per maand
Redelijk bescheiden vind ik
Redelijk bescheiden vind ik
Soms weet ik het ook niet meer.........
down 1 gig/mnd 
up 0,5 gig/mnd
Casema zuigt big time
up 0,5 gig/mnd
Casema zuigt big time
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zo'n 10 GB download per maand, met een 1 GB limiet voor Cable Wanadoo Basic (Casloma dus).
Maar zoals ik hierboven al zie: het kan dus veel beter, vieze Casloma, 'k wou dat ik ADSL of iets dergelijks had...
Ik schat dat ik per maand 100 up en 10 down...
Megabytes dus.
Ruilen?
Megabytes dus.
het is niet eerlijk, overal hebben ze en snelheid en geen limiet, en wij worden hard genaaid.
Jullie hebben kabel!!Casema zuigt big time
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Weet je wel hoe erg casema hier zuigt.
Om de 10 min kun je een minuut niets doen, krijg ik niets binnen. Overdag tussen 12 en 11 uur savonds gaat het nie sneller dan 1 kb/s. Pas daarna kan ik gaan counterstriken met een ping onder de 500.
En dan nog heb ik zulke goede cs stats (demon servers).
Om de 10 min kun je een minuut niets doen, krijg ik niets binnen. Overdag tussen 12 en 11 uur savonds gaat het nie sneller dan 1 kb/s. Pas daarna kan ik gaan counterstriken met een ping onder de 500.
En dan nog heb ik zulke goede cs stats (demon servers).
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hoe zie ik die stats van sonera?
Is daar een site voor?
Is daar een site voor?
Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.
Sinds we hier Chello hebben gekregen (eind juni 2000) ist vorige week over 1 TB gegaan
)
jonge jonge, lekkere mega-leecher dus..
Ik zit hier netjes rond de 15GB per maand.
Maximaal 20GB.
1 TB, waar laat je die shit man..
]-[enk..
Maximaal 20GB.
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Ik laat het op cd, we zitten hier ook met 4 man achter die lijn eh, helpt ook wel.Op donderdag 08 maart 2001 18:02 schreef Wierdo_NL het volgende:
jonge jonge, lekkere mega-leecher dus..
Maximaal 20GB.
]-[enk..
Verwijderd
Er staat dit:Op donderdag 08 maart 2001 12:17 schreef Marger het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kan ik niks over zeggen: access denied
Ow, Oscar was me voor
CAMPUSnet monitor
Op deze site kunt u als CAMPUSnet gebruiker opvragen hoeveel data u veroorzaakt hebt de laatste zeven dagen. U kunt hiermee controleren of u wel onder de limiet (50 Gigabyte in zeven dagen) zit.
CAMPUSnet monitor
Op deze site kunt u als CAMPUSnet gebruiker opvragen hoeveel data u veroorzaakt hebt de laatste zeven dagen. U kunt hiermee controleren of u wel onder de limiet (50 Gigabyte in zeven dagen) zit.
CAMPUSnet verkeersmetingen
Totaal verkeer laatste 7 dagen:
Top 10 downloaders:
Plaats Down Up Totaal (waarden in GB)
1 60,6 2,9 63,6
2 51,7 18,8 70,5
3 44,6 21,8 66,5
4 43,1 2,8 46,0
5 40,2 32,3 72,5
6 34,6 95,3 130,0
7 34,5 97,8 132,3
8 33,2 17,9 51,2
9 32,8 1,1 34,0
10 32,6 41,4 74,1
Top 10 uploaders:
1 11,3 133,3 144,6
2 9,5 133,3 142,8
3 5,6 104,1 109,8
4 34,5 97,8 132,3
5 22,3 97,2 119,6
6 34,6 95,3 130,0
7 4,6 87,3 92,0
8 9,1 87,2 96,4
9 15,5 82,8 98,4
10 27,0 79,2 106,2
Top 10 totaal:
1 11,3 133,3 144,6
2 9,5 133,3 142,8
3 34,5 97,8 132,3
4 34,6 95,3 130,0
5 22,3 97,2 119,6
6 5,6 104,1 109,8
7 27,0 79,2 106,2
8 26,9 74,8 101,8
9 15,5 82,8 98,4
10 9,1 87,2 96,4
Een tijdje lang zaten we (met onze 'server')gemiddeld zo rond de 300KB/s (gemiddelde over de hele dag dan he) (upload, download was misschien 100KB/s continu)
Dat is dus ruim 20gig per dag...
Helaas was de netwerkbeheerder er niet zo blij mee
nu hebben we na 10 dagen nog maar 3gig (up en down samen) verstuurd ...
Thuis haal ik misschien 3-4gig down met casema
Dat is dus ruim 20gig per dag...
Helaas was de netwerkbeheerder er niet zo blij mee
Thuis haal ik misschien 3-4gig down met casema
Ik zit hier ook met 2 andere, en eentje download toch redelijk wat MP3's enzo.
Ik iedere week een Star Trek aflevering.
En toch tussen 15 en 20GB..
Maar dan zul je wel een shitload CD's hebben onderhand
En een kamer met rekken hebben ofzo
]-[enk..
Ik iedere week een Star Trek aflevering.
En toch tussen 15 en 20GB..
Maar dan zul je wel een shitload CD's hebben onderhand
En een kamer met rekken hebben ofzo
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Ik moet goede/snelle ftp servers hebben. Ik download haast geen hond
Door te weinig warez servers
Verwijderd
O ja, zoals je kunt zien is de 50GB/week limiet mer een richtlijn ovder meerdere weken.
Als users zo af en toe eens de 150GB/week halen is dat niet zo'n punt, als het maar niet sructureel gebeurd.
En de 50HB is per PC en niet per aansluiting, heb je er dus 4 pc's aanhangen (en officieel aangemeld), mag je dus 4*50GB/maand downen.
Als users zo af en toe eens de 150GB/week halen is dat niet zo'n punt, als het maar niet sructureel gebeurd.
En de 50HB is per PC en niet per aansluiting, heb je er dus 4 pc's aanhangen (en officieel aangemeld), mag je dus 4*50GB/maand downen.
Sinds de limiet bij casema download ik nog maar zo'n 2 gig/maand, hou ik t toch nog wel beschaafd als ik zo de andere zie...
* Speedy_J vraagt zich af wanneer hij een brief van casema krijg over zijn excessieve internet gebruik...
* Speedy_J vraagt zich af wanneer hij een brief van casema krijg over zijn excessieve internet gebruik...
dan zal jouw chello verbinding zeer binnenkort afgesloten worden. Ze willen dus niet dat je zoveel bandbreedte opvreet. Staat in de fair-use policy.Op donderdag 08 maart 2001 12:21 schreef Unknown het volgende:
met chello ong 1 gig/dag en dat is het gemiddelde over 6 mnd bekeken
Ik heb zelf ook Chello en doe ongeveer 400 Mb/dag dus 12 Gb/maand. Dit is het uiterste wat je kan doen met chello, ik heb een keer 15 Gb in een maand binnengehaald en had ook binnen 2 dagen een e-mailtje met het vriendelijke verzoek of ik mijn internetgedrag wilde aanpassen.
Dan zou volgens mij dit halve forum al afgesloten moeten zijn.Op donderdag 08 maart 2001 18:34 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
dan zal jouw chello verbinding zeer binnenkort afgesloten worden. Ze willen dus niet dat je zoveel bandbreedte opvreet. Staat in de fair-use policy.
Ik heb zelf ook Chello en doe ongeveer 400 Mb/dag dus 12 Gb/maand. Dit is het uiterste wat je kan doen met chello, ik heb een keer 15 Gb in een maand binnengehaald en had ook binnen 2 dagen een e-mailtje met het vriendelijke verzoek of ik mijn internetgedrag wilde aanpassen.
edit:
Er werd dacht ik in die fup helemaal niet over getallen gepraat...fair use betekent gewoon: "Houd het ook leuk voor anderen."
Er werd dacht ik in die fup helemaal niet over getallen gepraat...fair use betekent gewoon: "Houd het ook leuk voor anderen."
Pff wat hebben jullie toch allemaal veeeel dataverkeer ....
ik hem maar zo'n 4 a 5 Gig per maand ...
maar ik down dan ook bijna niks .. beetje mp3s (albums) + wat warez ...
ik hem maar zo'n 4 a 5 Gig per maand ...
maar ik down dan ook bijna niks .. beetje mp3s (albums) + wat warez ...
Verwijderd
Ik zou het wel leuk vinden als ik gewoon een nieuwe Linux distro ISO zou kunnen halen zonder de rest van de maand op ransoen te gaan...
Maar ik leef mee met jullie modemers!
Maar ik leef mee met jullie modemers!
Volgens mij heeft deze vriend het fair use policy niet goed gelezen. Er staat zo ongeveer dat als je veel dataverkeer hebt dat het niet veel boeit zolang je je buren maar niet naait met je dataverkeer.Op donderdag 08 maart 2001 18:34 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
dan zal jouw chello verbinding zeer binnenkort afgesloten worden. Ze willen dus niet dat je zoveel bandbreedte opvreet. Staat in de fair-use policy.
Vet vet vetOp donderdag 08 maart 2001 21:26 schreef HitmanWVU het volgende:
[..]
Volgens mij heeft deze vriend het fair use policy niet goed gelezen. Er staat zo ongeveer dat als je veel dataverkeer hebt dat het niet veel boeit zolang je je buren maar niet naait met je dataverkeer.
Mijn buren hebben geen internet. Sterker nog. Ben de eenigste in de staat die überhaupt kabel heeft liggen. Ik denk ook de eenigste in een straal van een km kabel heeft
waar kan je dat ook alweer vinden 
ik heb chello....ik heb dat plaatje van in het begin van deze thread ook wel eens gezien maar weet niet meer waar
ik heb chello....ik heb dat plaatje van in het begin van deze thread ook wel eens gezien maar weet niet meer waar
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Ik heb 10gig limiet per maand dus ik zit daar elke maand wel ongeveer aan ...
[chello.nl]
"De klant dient zich te onthouden van onevenredig verbruik van data dat het gebruik van de chello Service en/of het internet door andere gebruikers verstoort".
Klanten dienen ervoor te zorgen dat hun activiteiten het gebruik van de chello Service door anderen niet onnodig verstoren of beïnvloeden, of het netwerk overmatig belasten. Daarnaast dienen Klanten ervoor te zorgen dat hun activiteiten de faciliteiten van UPC voor het leveren en monitoren van de service, backbone, netwerk nodes en/of andere netwerkdiensten niet onnodig verstoren of anderszins nadelig beïnvloeden.
Het kabelnetwerk waarmee Klanten met het Internet verbonden bent wordt gedeeld met andere gebruikers. UPC beschouwt verbruik van data 'onevenredig', indien de Klant dermate grote hoeveelheden informatie ontvangt of verstuurt dat het gebruik van de chello service en/of het internet voor andere gebruikers wordt verstoord.
[/chello.nl]
"De klant dient zich te onthouden van onevenredig verbruik van data dat het gebruik van de chello Service en/of het internet door andere gebruikers verstoort".
Klanten dienen ervoor te zorgen dat hun activiteiten het gebruik van de chello Service door anderen niet onnodig verstoren of beïnvloeden, of het netwerk overmatig belasten. Daarnaast dienen Klanten ervoor te zorgen dat hun activiteiten de faciliteiten van UPC voor het leveren en monitoren van de service, backbone, netwerk nodes en/of andere netwerkdiensten niet onnodig verstoren of anderszins nadelig beïnvloeden.
Het kabelnetwerk waarmee Klanten met het Internet verbonden bent wordt gedeeld met andere gebruikers. UPC beschouwt verbruik van data 'onevenredig', indien de Klant dermate grote hoeveelheden informatie ontvangt of verstuurt dat het gebruik van de chello service en/of het internet voor andere gebruikers wordt verstoord.
[/chello.nl]
waar kan ik dit ook alweer vindenOp maandag 05 maart 2001 17:14 schreef jelmervos het volgende:
/edit typo
Verwijderd
Met m'n Skynet ADSL abo zit ik rond de 5-10GB per maand . Heb een limiet van 3Gb per week . Maar zit je erover dan is dat geen punt . Telenet hier maakt daar wel een punt van , 2 maand erover en je vliegt van het netwerk .
Status van je LAN verbinding in Windows 2000!Op donderdag 08 maart 2001 23:42 schreef tjAb82 het volgende:
[..]
waar kan ik dit ook alweer vinden
/edit typo
Het gaat hier wel om pakketten, dus niet om bytes ofzo!
ah dat was het dus....heb nu weer ME erop....was het dus een keer tegengekomen toen ik 2000 erop had
en wat verstaat het almachtige *kuch* windows onder een "pakket"?Op vrijdag 09 maart 2001 00:28 schreef jelmervos het volgende:
Het gaat hier wel om pakketten, dus niet om bytes ofzo!
ach...in een volgend leven lach je er om!
heej flappo, die pagina kijkt naar je IP en laat dan (mits je een campusnetter bent) je verkeer zien, als ik die pagina bezoek zie ik gewoon m'n eigen verkeer en niet de jouwe.Op donderdag 08 maart 2001 12:11 schreef 100Mb.Inet het volgende:
jij woont zeker net op de campus ? (gezien je nick en hoe blij je met je 100 mbit bent
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Een netwerk pakket, kan verschillende grotes hebben. Dus je kunt het niet omreken naar bytes ofzo.Op vrijdag 09 maart 2001 02:00 schreef 0siris het volgende:
[..]
en wat verstaat het almachtige *kuch* windows onder een "pakket"?
Pagina: 1