[Firefox] Links niet klikbaar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb een probleem met Firefox.

Af en toe in Firefox, is de mogelijkheid om op Links te klikken compleet verdwenen. Ook kan ik niet meer op de buttons bovenaan Firefox klikken, ook de adresbalk niet.

Als ik daarna naar een ander scherm ga, en dan terug naar Firefox, kan ik wél weer op de links klikken. Echter, is het dan gewoon weer afwachten tot de mogelijkheid weg is en ik weer moet gaan wisselen van scherm.

Gezien het feit dat ik dagelijks met webdesign bezig ben werkt dit echt storend tijdens het testen van websites.

Heeft iemand anders dit probleem en/of heeft iemand hier een oplossing voor? Herinstalleren van Firefox is al gebeurd, had echter geen nut.
Herstarten van Windows, Firefox ook zonder succes.
Addons uitgeschakeld, ook geen succes.
In veilige modus opstarten werkte ook niet.

Alvast bedankt.

Mvg,

M. Sinteur

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 20:06
Herstart al geprobeerd?
Ik had er vorige week ook last van, maar na herstart was het opgelost!

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goegol schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:26:
Herstart al geprobeerd?
Ik had er vorige week ook last van, maar na herstart was het opgelost!
Helaas ook al geprobeerd zonder succes.
Herstarten van Windows - Geen succes.
Herstarten van Firefox - Geen succes.
Addons uitgeschakeld - Geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Firefox in safe mode starten?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ook geprobeerd. Excuses, dit had ik moeten vermelden. Ik zal het aanpassen in de beginpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Firefox opstarten met de -p switch en een nieuw profiel aanmaken?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 10:57:
Firefox opstarten met de -p switch en een nieuw profiel aanmaken?
Maakt ook geen enkel verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zelfs Windows opnieuw geinstalleerd maar ik krijg opnieuw hetzelfde probleem in Firefox. Alle drivers zijn correct geinstalleerd etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het probleem lijkt te liggen in de laatste versie van Firefox 3.5.5 en 3.6beta.

Bij mij openbaart het zich zelfs met het volledig niet reageren voor ongeveer 10 seconden. Het lijkt erop dat FF op dat moment gewoon druk bezig is. Het is voor mij voorlopig nog niet storend genoeg, maar je zou eens kunnen kijken naar perfmon-achtige dingen (of Process Explorere) om te checken of je CPU of memory spikes van FF op dat moment ziet

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

BtM909 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:24:

Bij mij openbaart het zich zelfs met het volledig niet reageren voor ongeveer 10 seconden. Het lijkt erop dat FF op dat moment gewoon druk bezig is. Het is voor mij voorlopig nog niet storend genoeg, maar je zou eens kunnen kijken naar perfmon-achtige dingen (of Process Explorere) om te checken of je CPU of memory spikes van FF op dat moment ziet
Het probleem dat jij beschrijft herken ik.
Als een andere tab druk bezig is met plaatjes laden en de bron van het plaatje reageert niet snel kan FF 3.5.5. bij mij ook een seconde of 10 hangen, waarna hij weer verder gaat.

Is dit wel hetzelfde probleem als dat van de TS?

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 02-12-2009 10:26 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
@BtM909 & Tukk:

Dat probleem heb ik ook. Is dat wat de TS bedoeld? Want op dat moment kan ik ook nergens op klikken, niet op links, niet scrollen, niet op de menu-items etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:24:

Dat is volgens mij niet helemaal hetzelfde. Als het bij mij voor komt dat de links totaal niet klikbaar meer zijn, hoef ik alleen even te alt-tabben en het werkt weer. (Zelfs al alt-tab ik in een miliseconde.) Het switchen van het scherm zorgt ervoor dat het weer werkt. Firefox blijft dus niet echt hangen, want zelfs al wacht ik 30 seconden, het werkt pas weer als ik geswitcht heb van scherm en weer terug.

Plus er is een nieuw probleem 'bijgekomen'. Dit had ik al eerder alleen het was voor even gestopt.
Ik kan geen pictogrammen verplaatsen. Als in, als ik iets in de prullenbak wil slepen werkt dit niet. Als ik een pictogram van positie wil veranderen op het bureaublad, werkt dit niet. Geen foutmelding oid, het pictogram springt gewoon terug naar de oorspronkelijke positie. Met ctrl-c / ctrl-v kan ik items overigens wel in de prullenbak zetten.(Automatisch schikken etc. heb ik allemaal al uitgezet.)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
Is er niet een bug bekend bij mozilla waar dit probleem wordt beschreven?

Hemelaar Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:52:
[...]

Dat is volgens mij niet helemaal hetzelfde. Als het bij mij voor komt dat de links totaal niet klikbaar meer zijn, hoef ik alleen even te alt-tabben en het werkt weer. (Zelfs al alt-tab ik in een miliseconde.) Het switchen van het scherm zorgt ervoor dat het weer werkt. Firefox blijft dus niet echt hangen, want zelfs al wacht ik 30 seconden, het werkt pas weer als ik geswitcht heb van scherm en weer terug.
Ik merk dat alt-tabben idd het probleem oplost. Bij mij ziet m'n firefox er trouwens zo uit (totdat ik dus alt-tab)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k2z3IPk4xcJGvFj34eQRrl1B/thumb.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goegol
kheb er zelf weleens last van als mijn systeem uit standby komt..

Hemelaar Fotografie

Pagina: 1