Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Trackmania - Star Edition - Steam

Pagina: 1
Acties:

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Goedendag,

Ik zit met een "groot" probleem.

Trackmania United Forever speel ik iedere dag, leuk en zeker het geld waard. Gekocht via steam.

Tot gisteren nooit problemen mee gehad totdat gister ineens een update kwam voor de Star Edition.
Prima, ik had gehoord dat deze editie extra tracks toevoegd aan het SoloSpel.

Na de update probeer ik het spel op te starten, Dit lijkt hij ook te doen maar ik krijg geen venster of iets te zien.
Als ik dan kijk naar wat voor processen er draaien op mijn computer dan zie ik wel staan dat Trackmania aan/open staat.
Als ik nog een keer het spel probeer te starten dan komt er ook een extra proces bij maar er gebeurt wederom niks.

Misschien ligt het aan de update, dat die verkeerd is gegaan, dus ik heb heel het spel verwijdert. De map is helemaal leeg nadat ik hem via steam heb verwijdert.

Daarna via steam weer opnieuw downloaden (en kan alleen de Star Edtion, United Forever is verdwenen)
Zo gezegd, zo gedaan. Na het spel opnieuw gedownload en geinstalleerd te hebben stuit ik gewoon weer op hetzelfde probleem.

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Gekocht via steam dus kan ook alleen maar via steam downloaden en installeren.

Kan iemand mij helpen?

OS: Windows7 64x Ulitimate (TMUNF heeft het altijd goed gedaan en zonder problemen)

alvast bedankt voor je reactie

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Het probleem is na een tijdje zoeken dan toch verholpen :D

Heel vreemd maar het ligt aan mijn virusscanner (F-Secure)
Vreemd omdat je geen melding krijgt of iets.

Toen ik hem had uitgezet kreeg ik een bericht van TM dat ze de firewall toegang testen en daarna starte hij op :D

Dus ik kan weer vrolijk spelen.

Bedankt voor jullie hulp :+