Opgeblazen Harddisk nog wat mee te doen???

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:13
ik denk van niet, maar je weet nooit wat jullie hier allemaal weten ;)

Verwijderd

Weer leeg laten lopen :P

Neh kun je verder weinig mee doen, tenzij je er wat leuks van wil maken >:)

Verwijderd

van 12 hoog naar beneden smijten en erna achter komen hoe sterk zon ding nu eigenlijk is

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54

E-Vix

Nu met sneeuw!

Openmaken, en dan kan je hem ombouwen naar een asbak. De schijfjes die er in zitten kun je als een frisbee gebruiken.

Wat je natuurlijk ook kunt doen is kijken of er nog fabrieksgarantie op zit (Meestal 3 jaar, soms zelfs 5 of nog meer) en hem terugsturen naar de distributeur. Krijg je een paar dagen later een gloednieuwe opgestuurd.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:07
Grootste sleutelhanger ooit van maken? :)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 20:13
Op maandag 05 maart 2001 17:28 schreef E-Vix het volgende:
Openmaken, en dan kan je hem ombouwen naar een asbak. De schijfjes die er in zitten kun je als een frisbee gebruiken.

Wat je natuurlijk ook kunt doen is kijken of er nog fabrieksgarantie op zit (Meestal 3 jaar, soms zelfs 5 of nog meer) en hem terugsturen naar de distributeur. Krijg je een paar dagen later een gloednieuwe opgestuurd.
denk ik te oud voor :(

maar ehm... voor mensen die graag wat tests uitgevoerd zien met 2 harddiscs.... meld het ff hier en ik zal kijken wat ik er mee kan >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:38
Heb een gesloopte Seagate op mijn speaker staan (opengeschroefd), veel meer als versiering of asbak (goed idee btw :)) kan je er niet van maken.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Rond gat boven in maken met venster..leuk..
Pagina: 1