Toon posts:

Ervaring PIN "leverancier"

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Het bedrijf dat de verbinding voor de PIN automaat levert in de winkel van een vriend van mij stopt er binnenkort mee.
Nou zijn we dus opzoek naar een goede, betrouwbare vervanger.
Heeft iemand ervaring met dit soort bedrijven? Wijzelf namelijk niet.
Wat wijzelf hebben gevonden is InfoPact, maar daar is niets over te vinden op Google.
Het is erg belangrijk dat het een betrouwbaar bedrijf is, aangezien al zijn transacties via de PIN worden betaald.

Alvast heel erg bedankt!

Verwijderd

KPN ?

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-01 14:10
@ ts,

gaat het nou om de verbinding of om de apparatuur?

misschien handig om te zeggen welk bedrijf er mee stopt :?

zover ik weet worden alle de meeste verbindingen via het KPN netwerk gedaan (Analoog, ISDN, DSL of GRPS).
als het om de apparatuur gaat, dan heb o.a. cvv en Alphyra

en waarover de verbinding moet gaan he, als je via DSL wilt werken.. dan is het zinloos om providers via analoog aan te bieden he ;)

succes

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Ja, als het puur om de verbinding gaat kun je gewoon OfficeDSL van KPN gebruiken (moet wel een -eenmalig- gecertificeerde lijn zijn). Zie http://zakelijk.kpn.com/b...ensten-pinnen-over-ip.htm

Gaat overigens alleen de lijn aanbieder vervallen? Of juist de pinautomaat verhuurder/serviceverlener? Want die kun je bijv via CCV (de grootste in NL) of via de eigen bank regelen.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Gaarne dit alleen in topic reports te doen..

[ Voor 142% gewijzigd door Equator op 01-12-2009 07:14 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-02 14:18

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Hmm, ik zou zeggen, neem eens contact op met die toko. Krijg je er een warm gevoel van, dan zou ik om een offerte vragen. En anders is KPN ook een goede partner in dit soort zaken.

Helaas is het topic verder geen PNS. Er valt zeker weten wel het e.e.a. te vinden voor PIN verkeer.

Check: [google=pin oplossingen] :)

[ Voor 89% gewijzigd door Equator op 01-12-2009 07:17 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.