Automatische K(V)M-switch?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal!

Mijn situatie: 2 PC's, 2 monitoren, 1 keyboard en 1 muis.

Wat ik wil: KVM-switch of eigenlijk alleen KM-switch welke automatisch overschakelt als ik de muis op de linkse PC/monitor rechts uit beeld beweeg en dan dus op de andere PC/monitor links tevoorschijn komt en andersom. Dit inclusief keyboard natuurlijk.

Heb nu wel een gewone KVM-swtich maar wil niets steeds op het knopje drukken of de keyboard shortcut gebruik (CTRL + CTRL + A + ENTER en CTRL + CTRL + B + ENTER)

Is dit uberhaubt mogelijk en is hier iets voor? Misschien KVM switches met extra USB interface naar de PC voor software aansturing / muis locatie detectie op het scherm / instelling ofzoiets?

Thanx in advance for any info!

Dennis

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04:29
hmm... als je beide PC's aan hebt staan als je erop werkt zou je misschien een softwarematige oplossing kunnen gebruiken. Ik zou dan eens kijken naar Synergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
StarC schreef op maandag 30 november 2009 @ 23:19:
hmm... als je beide PC's aan hebt staan als je erop werkt zou je misschien een softwarematige oplossing kunnen gebruiken. Ik zou dan eens kijken naar Synergy
Ziet er veelbelovend uit. Dan zou ik dus misschien de KVM niet meer nodig hebben zo te lezen. Beide PC's (op m'n werk plek) staan altijd 24 uur per dag aan en op het netwerk. Dus misschien dat dit gaat lukken. Ga het morgen direct proberen. Thanx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het vandaag geprobeerd op m'n werkplek. Dat Synergy programma werkt perfect _/-\o_

Het was wel even rommelen met de instellingen, maar de site biedt alle info die nodig is. Nogmaals thanx voor de tip d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04:29
Gelukkig maar! Graag gedaan.