Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Asus EEE-pc (de 1005HA-H om precies te zijn) met Windows7 erop. Nu probeer ik via bluetooth mijn iPhone 3G toe te voegen. Van de 4 opties die hij heeft om te installeren lukt een ervan niet en zegt hij dat ik een driver nodig heb.

Bluetooth AV Remote Control Target > Ready to use
Bluetooth AV Source > Ready to use
Bluetooth Sync > Ready to use

Alleen de bovenste, die tot nu toe nog steeds Bluetooth Peripheral Device heet geeft aan No driver found.
Wanneer ik bij mijn bluetooth-apparaten kijk geeft hij nog steeds aan needs troubleshooting.

Ik heb op de sites van Asus en Apple gekeken maar ik kan geen goede driver dowloaden voor Windows7, waarschijnlijk omdat men ervan uitgaat dat deze al is meegeleverd en dus ook werkt. iTunes (de laatste versie) downloaden werkte helaas ook niet. Overigens herkende deze de iPhone wel meteen en kon ik alle functies meteen gebruiken, iets dat nog niet iedereen gelukt is volgens mij dus ik hou hoop!

Weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen om de volledige functionaliteit via bluetooth op mijn netbook te benutten? Of weet iemand een plek waar ik een goeie Windows7 driver kan vinden voor mijn iPhone?

Alle apparaten en software betreffen de nieuwste versies en updates.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat dacht je van iTunes te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Wat wil je doen dan? Via bluethoot kan je alleen maar bestanden versteuren, en wellicht thetheren. Maar meer niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 20:06

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Vinnienerd; dat had ik al gedaan (stond in de OP)
Lasharor; je kan bijvoorbeeld de muziek van je iPhone via bluetooth op je pc afspelen. Er zijn wel meer opties volgens mij maar dit is de enige die me nu even te binnen schiet.

Hoewel Bluetooth AV Source wat mij betreft lijkt als een manier om dat te doen wil hij toch echt nog een andere driver hebben zodra ik het ook probeer.

Connaisseur des femmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scjorpion
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07-2023
lasharor schreef op maandag 30 november 2009 @ 22:45:
Wat wil je doen dan? Via bluethoot kan je alleen maar bestanden versteuren, en wellicht thetheren. Maar meer niet hoor.
App Air Mouse zeer handig als je je laptop opafstand wil besturen. Bijvoorbeeld wanneer je muziek luisterd!

Dus er is meer te doen met bluetooth! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Klein schopje op dit topic ;-)

Ik heb exact hetzelfde probleem als topicstarter.
Als laptop heb ik een Acer Timeline 1810tz, met daarin de Broadcom 2046 bluetooth adapter.

Ik krijg geen verbinding tussen mijn laptop en mijn iphone, met exact dezelfde melding als Gulli.
Ik zou graag gebruik maken van de tethering mogelijkheid van mijn iphone, maar ik krijg dus geen verbinding. Alle driver zijn up-to-date.

Weet iemand de oplossing (Gulli?)?
Pagina: 1