Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi klinkt misschien raar maar ik kan nergens in de beschrijving vinden hoe ik HD kan filmen met deze camera
HDR-FX1 er staat alleen in dat je HD kan filmen als je aangesloten bent (met een speciale kabel) op een computer.

Maar is dat nou echt zo kan ik alleen op DV kwaliteit filmen met zo'n klein bandje die er in moet.....

dit is de handleiding vanaf pagina 117 is ie in het nederlands
http://pdf.crse.com/manuals/2178349541.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
er staat alleen in dat je HD kan filmen als je aangesloten bent (met een speciale kabel) op een computer
Ik weet niet waar jij dat uithaalt, maar in de handleiding kan ik daar niks over vinden. Je kunt gewoon omschakelen van DV (576i) naar HDV (1080i). Om die laatste weer te kunnen geven moet je hem wel met een component kabel aansluiten, maar dat is alles.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Filmen en apparaten daarvoor horen meer thuis in Film & Video en niet in LCD. Alleen had je daar reeds een topic geopend welke is gesloten wegens te weinig inzet.

Ik move dit topic wederom die kant op, maar ik kan niet garanderen dat deze wel open blijft...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:51:

Maar is dat nou echt zo kan ik alleen op DV kwaliteit filmen met zo'n klein bandje die er in moet.....
Hoi,

welkom op GoT. Zoals Fear1986 al aangeeft is je vorige topic gesloten wegens nogal weinig inzet. Ik verbaas me erover dat je een dergelijk model camera hebt gekocht zonder al te veel van deze apparaten af te weten. Het is toch een model van >2000 euro nieuw. Uit je TS begrijp ik dat bovenstaande citaat je vraag is. Het antwoord op die vraag is dat er twee mogelijke opnamewijzen zouden kunnen zijn. In de camera past een tape en een MS Duo stick. Volgens mij kun je op de MS Duo stick alleen fotograferen (ik weet het eigk wel zeker). Dan houd je de tape over om op op te nemen... Het antwoord op je vraag (al is het meer een stelling) is dus ja.

Ik ben bang dat je nog vele vragen tegen gaat komen bij het spelen met de camera. Wij willen je graag helpen met evt vragen, maar wij zijn geen helpdesk. Bij gebrek aan discussiemogelijkheid en bij gebrek aan inzet doe ik deze direct weer op slot. Voordat je een nieuw bericht plaatst op deze site verzoek ik je even Het algemeen beleid door te nemen. Lees ook de volgende richtlijnen even door voor het plaatsen van reacties op deze site (ander subforum, maar dan heb je een goed idee): EL Policy

Neem voordat je een volgend onderwerp start over deze camera even contact met me op via http://gathering.tweakers...send_privatemessage/22659, dan help ik je even verder op weg.

Edit: wellicht geheel ten overvloede, maar liever duidelijk dan later spijt: even geen nieuw topic meer openen over deze camera alsjeblieft en eerst even rustig door de handleiding heen werken!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 01:48 ]

Dit topic is gesloten.