Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een systeempje aangeschaft via Navaudio.nl => zie link:

http://www.navaudio.nl/pr...ie-en-TMC-%21-Chrome.html

Goedkoper als de gevestigde merken, maar met zelfde functionaliteiten. Het draait op Windows CE 5.0 en heeft radio, dvd, tv (helaas analoog, is geloof ik ook niets aan te doen), navigatie via SD (nu Igo, maar kan ook tomtom oid hebben) en een extra SD slot voor muziek en films en geintegreerd bluetooth. Het systeem bevalt qua functionaliteit en prestaties buitengewoon goed tot nu toe. Ik heb alleen 3 nadelen ontdekt en zou graag willen leren of daar iets aan te doen is:

1. Snelheid van schakelen tussen verschillende functies.
2. Wanneer ik met het invoeren van navigatiegegevens bezig ben, schakeld hij de muziek uit, welke pas na 5 seconden klaar te zijn terug komt.
3. Wanneer ik aan het bellen ben met bluetooth kan ik niet schakelen naar navigatie zonder dat verbinding wegvalt.

Mijn conclusie is dat het systeem op een of andere manier maar een werkend proces tegelijk kan hebben. Kan dit opgelost worden door bijvoorbeeld een mod, of andere processor?

Op dit moment draait Windows CE 5.0 op een Samsung High performance ARM920T processor.

Ik ben heel benieuwd naar reacties, en hoor ook graag als ik verkeerd ben met mijn vragen.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Windows CE heeft niet bepaald een fantastisch process management. Dat is redelijk onvermijdelijk, en kun je zelf niet fixen. Het is wel mogelijk dat andere aanbieders van software het ietsje beter doen, maar verwacht geen TomTom nivo. (nb. TomTom ondersteunt dit model niet voor Navigator 7)

De processor is op zich relatief nieuw, maar overclocken zou best mogelijk kunnen zijn. Zoals altijd op tweakers, toch de waarschuwing: acuut einde garantie.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Verwijderd

Topicstarter
Hallo MSalters,

Dank voor je reactie. Inmiddels heb ik, dankzij hulp van collega al 2 van de 3 vragen opgelost. Na veel "spelen" met het systeem hebben we de instellingen dusdanig kunnen aanpassen dat de muziek gewoon doorspeeld en ook het switchen naar navigatie vanaf bluetooth is opgelost. Dus dat is mooi.

Blijft als enige vraag over de vraag waarop jij antwoord geeft. Ik heb (nog) geen flauw idee wat overclocken inhoud, maar zie op tweakers regelmatig dit soort onderwerpen. Dus zal eerst die onderwerpen opsnorren en eens aandachtig doorlezen, en dan met name focussen op de risico's.

Thanks nogmaals.