Toon posts:

Nieuwe monitor; Welke videokaart erbij?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een a902mt van iiyama bestellen, maar in mn bak zit een Hercules Prophet II Mx. Een GeForce2 dus. En nou heb ik gehoord dat die op hogere resoluties nogal een bagger beeld gaan geven. Zoveel spelletjes speel ik niet maar ik heb mijn oog laten vallen op een Ati Radeon DDR om toch op 1600x1200 2d te kunnen draaien met fatsoendelijk beeld.

Is het beeld van de GeForce op 1600x1200 echt zo bagger of doe ik er niet goed aan de Radeon aan te schaffen. Ook als jullie betere ideeën hebben hoor ik het graag!

bushwoelie

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ikzelf heb daar geen last van, draai standaard 1280*nogwat, maar ook 1600*1200 is heel fatsoenlijk. Anderen hebben wel een baggerbeeld, dus waarom w8 je niet gewoon ff tot je je monitor hebt en je het zelf uit kan proberen? Als het dan tegenvalt kun je altijd nog een nieuwe kaart kopen, toch:?

<edit>ik moet echt eens leren typen|:(</edit>

Verwijderd

Topicstarter
Mja maar ik kan m nu een stuk goedkoper bestellen (soort pc prive).
Ik lees wel vaker dat Geforce2mx best blurry beeld geeft op 1600x1200.
Is dit ook zo met een Hercules prophet 2 mx (iemand ervaring mee?)

edit:

Pc is duron 650@910 256mb

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 14:29

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Ik heb ook een Pyama monitor de A901HT geloof ik! Ik draai met een tnt2, en om eerlijk te zijn zie ik er weinig van op 1600 x 1200 @ 85 Hz! maar dit kan komen omdat ik maar weinig andere kaarten ken ...

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 10:27

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

In ieder geval draait de A901HT met een V7700 deluxe perfect. Ook de Ge-Force2 MX kaarten van asus werken er heel netjes op.

Van Guillemot zou ik 't je niet kunnen zeggen, maar ik kan je zo zeggen dat de radeon zubah (lees gruwelijk) is :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:52
Hop radeon erbij, mooier beeld, ook ver boven de 1600 :9~

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Pagina: 1