Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik weet niet of het windows mobile related is of het aan men HTC HD2 ligt maar ik kan plots niet meer sms'n of bellen...

Ik had een uur geleden nog een sms ontvangen en kan nu plots niet antwoorden... Het verbinding balkje blijft zo maar "..." geven en dan komt er gewoon een ! te staan bij de verbinding.

Echter ligt het niet aan de provider of simkaart, want mijn vriendin, die ook bij mobistar zit, heeft nog perfecte ontvangst en als ik haar sim kaart in mijn gsm steek hetzelfde probleem...

Een soft & hard-reset heb ik ook al geprobeerd zonder resultaat...

Nu een vaag iets, net kreeg ik nog zo één blokje met dan de letter E (Edge veronderstel ik) te staan en had ik wel even verbinding... Zou het kunnen dat hij plots alleen nog maar via Edge wil verbinding maken? (3G Ontvangst heb ik thuis zoiezo niet dus kan dat niet testen...)

Ik had ook al naar PDAShop gebelt en zij zeggen dat het met een paar instellingen op te lossen is en dat ik maar eens moet langs komen... Maar misschien weet iemand van jullie dit die mij kan voorthelpen hiermee?