Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Zoeken op topicstarter en medeauteurs

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De huidige search is beperkt tot een enkele nick of userID in het vak voor topicstarter, maar als je uit een topic met meerdere auteurs net de twee namen van die auteurs weet en niet de initiele topicstarter kan je alsnog maar op 1 naam van de mede-auteurs zoeken.

Graag dus de mogelijkheid toevoegen om op meer dan 1 topic starter en mede-auteur te kunnen zoeken. Dat zoeken op topic starter en de mede-auteur bij poster ook werkt kan natuurlijk ook maar levert weer andere resultaten op volgens mij.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik snap niet precies wat je nu wilt, je kan gewoon 1 van de medeauteurs opzoeken,ook in het topicstarter veld. Waarom zou je perse op 2 auteurs willen zoeken, 1 lijkt mij voldoende?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
het is meer dat als je een topic starter en 2 mede-auteurs heb je niet beide mede-auteurs in het topic-start veld in kunt vullen.

Maar ik kwam er net achter met een topic waar ik iemand als mede-auteur had toegevoegd die verder niet in het topic had gereageerd keurig als 'poster' terug te vinden is, andersom met mij als poster en de nog niet gereageerd hebbende mede-auteur als topic starter ingevuld kwam ie ook naar boven.

Het is dat je niet 2 topicstarters in het zoekveld neer kunt zetten waar ik over 'viel'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Mjah, je kan volgens mij ook niet op meerdere posters zoeken, er zou ergens een split ingefrot kunnen worden, maar vind het nogal low prio to be honest.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt