Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Storing] Internetprovider Online

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit vanaf vanochtend zonder internet. Kon vanochtend nog heel even mijn mail checken. Ben daarna naar mijn werk gegaan. Wou daar proberen in te loggen via Remote Control alleen hij heeft geen verbinding. Thuis front gebeld en hele huis heeft geen verbinding.
Nu ik thuis ben zie ik dat wanneer ik inlog in de livebox ( dat doet hij gek genoeg nog wel ).
Geen internetverbinding is geactiveerd. Wanneer ik op verbinden druk, zegt hij controleer je ADSL lijn/kabel.
Deze zit er aan beide kanten keurig in en kan niet veranderd zjin sinds vanochtend.
Het apenstaartje lampje knippert snel.

Afijn, mijn vraag is als volgt:
Hebben meer mensen last van deze storing? Zoniet, wat kan het probleem wel zijn?

Alvast bedankt voor je hulp!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:13
Ziet hier prima online met Online. Misschien toch iets fout aan jouw kant, maar misschien ook niet (1 reactie is wat weinig om dat te concluderen).

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 13:43
Waarom denken mensen eigenlijk meteen dat de provider een storing heb zodra iets het es niet doet? 99% van de tijd is het gewoon op te lossen met aansluiting eventjes nalopen en modem te resetten. Of je moet je rekening te laat betaald hebbem...

Verwijderd

Wordt toevallig een half uur geleden gebeld door een klant die niet meer bij de zaak kan komen via
de site-to-site VPN. Internet blijkt het bij hem thuis niet te doen (Online). Dus het is, of heel erg toevallig
of er is toch iets mis wat niet iedereen raakt.

Andere Online gebruikers die ik ken (2-tal), hebben er geen last van...

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

Speedmaster

Make my day...

Connection Information:
Uptime: 16 days, 18:26:45
Data Transferred (Sent/Received) [MB/GB]: 208,97 / 2,96

Online hier gewoon up and running..

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-11 12:38
providers hebben wel vakere last van storingen her en der door nederland.dat raakt maar enkele gebruikers in de meeste gevallen.niet iets waar je jezelf druk om moet maken.Dus onnodig paniek zaaien is niet echt nodig in dit geval

Verwijderd

Je ISP al gebeld?

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-11 23:02
hier ook niks aan de hand en download iets meer
Uptime: 21 days, 13:33:43
Bandwidth (Up/Down) [kbps/kbps]: 1.019 / 16.806
Data Transferred (Sent/Received) [GB/GB]: 7,75 / 137,59
Pagina: 1