Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB Keylogger

Pagina: 1
Acties:
  • 1.079 views

• peaceful_turing
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-10-2023
Hallo allemaal,

Is het mogelijk om op een USB-stick een keylogger te installeren, die automatisch logt als je hem inlplugt.

Groet Joachim

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ja dit is mogelijk.

• peaceful_turing
Hoe? :P

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

En je wil dit doen omdat? Wat is je doel?

https://powershellisfun.com

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:24

Jrz

––––––––––––

Ik denk wachtwoordjes achterhalen?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• peaceful_turing
Ik zou mijn kinderen graag in de gaten houden ;)

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Is dan de webgeschiedenis in je webbrowser en de logs van Windows Live Messenger nog niet goed genoeg? Klinkt alsof je zelfs wilt weten hoeveel typfouten ze maken, of wel sneltoetsen gebruiken.
@Jrz: over het algemeen weten ouders het wachtwoord/de wachtwoorden van de kinderen, zeker in het begin van het online-zijn.

//Edit: nadeel aan dit plannetje: zodra je kind doorheeft wel proces aan het loggen is, is deze zo dicht met CTRL-ALT-DEL of zelfs door de stick eruit te trekken.
//Edit 2: we zijn geen Google :p

[ Voor 23% gewijzigd door ShitHappens op 30-11-2009 17:44 . Reden: We zijn geen Google hier :( ]

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 12:18
Na een snelle google zoekopdracht ben jij dit, het lijkt me sterk dat je kinderen hebt die de leeftijd hebben om op de computer te werken, en waarom zou het dan via een usb stick moeten? je hebt prima monitor software die je kan installeren, zodat je iedere dag een mailtje krijgt met alle activiteiten.

Het lijkt me niet echt slim om dit op een school-pc te proberen, daar kun je nogal wat problemen mee krijgen. (Helemaal als het om het cijfersysteem gaat, in combinatie met examenpunten). Vrienden etc zullen er ook niet blij mee zijn.

offtopic
Zo zie je wel weer wat er te vinden is met een paar zoekopdrachten, volgens je profiel ben je Joachim Roeleveld, volgens deze site woon je in barneveld, en dan is hyves genoeg om de rest te vinden

[ Voor 42% gewijzigd door mathijs92 op 30-11-2009 17:50 ]

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

GG85

.......

Busted! :p

[ Voor 17% gewijzigd door GG85 op 30-11-2009 17:44 ]

• Vorak
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
This thread delivers ;) Pwned!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

killking463 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:38:
Ik zou mijn kinderen graag in de gaten houden ;)
Zo, best jonge vader dan.
Geplaatst op donderdag 14 mei 2009 14:34
Door: killking463

* myReactBekijk myReact van killking463
* galleryBekijk de gallery van killking463

Reg. datum: 14 mei 2009
Dit zijn mijn eerste ervaringen met dit forum.
En ik ben 14 jaar O-)
Edit: verdorie, mathijs92 was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door YellowOnline op 30-11-2009 17:48 ]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als je de USB inplugt vraagt windows om een applicatie te draaien. Je bevestigd dit, en dan own je de PC.

Maar om je kinderen te monitoren is parental supervision veel handiger.

verder maak ik me wat ongerust over " ;)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-11 20:53
mathijs92 schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:42:
Na een snelle google zoekopdracht ben jij dit, het lijkt me sterk dat je kinderen hebt die de leeftijd hebben om op de computer te werken, en waarom zou het dan via een usb stick moeten? je hebt prima monitor software die je kan installeren, zodat je iedere dag een mailtje krijgt met alle activiteiten.

Het lijkt me niet echt slim om dit op een school-pc te proberen, daar kun je nogal wat problemen mee krijgen. (Helemaal als het om het cijfersysteem gaat, in combinatie met examenpunten). Vrienden etc zullen er ook niet blij mee zijn.

offtopic
Zo zie je wel weer wat er te vinden is met een paar zoekopdrachten, volgens je profiel ben je Joachim Roeleveld, volgens deze site woon je in barneveld, en dan is hyves genoeg om de rest te vinden
nice1 :P

keyloggers hebben imo weinig 'normaal' nut, dus iid, wat wil je er mee.

android since G1.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
Ouderlijk toezicht in Windows Vista/7 is inderdaad ook erg aardig als dit inderdaad je bedoelingen zijn ;) Terwijl ik ook enigszins hoop dat deze bij jou ook aan staat, kunnen je ouders eens zien wat je uitspookt :p

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

leuke keylogger

http://www.hard-mac.com/blog/?p=334

[ Voor 53% gewijzigd door Fish op 30-11-2009 17:56 ]

Iperf

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

keyloggers zijn wat mij betreft net een wat te grijs gebied om te bespreken, omdat dit topic toch al aan het ontsporen is gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.