hallo allemaal,
ik heb een nieuwe videokaart gekocht, maar als ik die er in steek dan doet hij niks.
alle fans draaien, ook die van de videokaart, maar hij start niet op, ook geeft hij geen piepje meer bij het opstarten.
haal ik de videokaart eruit, dan start hij zonder problemen op met de onboard videokaart.
oude videokaart erin en dan doet hij het weer, maar die is zo goed als overleden, dus daar kan ik verder niks meer mee.
heb de oude drivers eraf gehaald, pc uitgezet en nieuwe kaart erin en dan doet hij niks.
misschien eerst de nieuwe drivers installeren voordat ik de kaart erin doe?
ook heb ik de bios al gereset, haalt ook niks uit. kortom ten einde raad.
zit op 8 hoog en ben in staat om hem naar beneden te gooien
pc : fujitsi siemens
processor : intel core 2 quad cpu Q6600 @ 2.40GHz
geheugen : 3062 MB
besturing : Windows Vista Home Premium 32 bit
oude videokaart : Nvidia GeForce 8600GS 512 mb
nieuwe videokaart : ASUS ENGTX260 896 mb
ben een redelijke leek met pc's, dus misschien is het heel simpel, maar ik weet het niet meer.
alvast bedankt
ik heb een nieuwe videokaart gekocht, maar als ik die er in steek dan doet hij niks.
alle fans draaien, ook die van de videokaart, maar hij start niet op, ook geeft hij geen piepje meer bij het opstarten.
haal ik de videokaart eruit, dan start hij zonder problemen op met de onboard videokaart.
oude videokaart erin en dan doet hij het weer, maar die is zo goed als overleden, dus daar kan ik verder niks meer mee.
heb de oude drivers eraf gehaald, pc uitgezet en nieuwe kaart erin en dan doet hij niks.
misschien eerst de nieuwe drivers installeren voordat ik de kaart erin doe?
ook heb ik de bios al gereset, haalt ook niks uit. kortom ten einde raad.
zit op 8 hoog en ben in staat om hem naar beneden te gooien
pc : fujitsi siemens
processor : intel core 2 quad cpu Q6600 @ 2.40GHz
geheugen : 3062 MB
besturing : Windows Vista Home Premium 32 bit
oude videokaart : Nvidia GeForce 8600GS 512 mb
nieuwe videokaart : ASUS ENGTX260 896 mb
ben een redelijke leek met pc's, dus misschien is het heel simpel, maar ik weet het niet meer.
alvast bedankt