Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[office 2003] office deinstallatie wist pst bestand?

Pagina: 1
Acties:

• crazyheinz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 17:32
Weet er iemand of een office deinstallatie er voor zorgt dat je uw pst bestand kwijt bent?
Ik vind dit bestand niet meer terug. Extend.dat is wel nog aanwezig op de pc in de applicationsmap van outlook.
Als ik een backup neem met vb backrex, dan neemt hij de accouninstellingen zoals pop3 en paswoord, maar vind ik geen mails en contactpersonen terug. Betekent dit dat ik alles kwijt ben?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
* zet bij het zoeken naar je pst file ook aan dat verborgen bestanden en systeembestanden moeten worden afgezocht.
* zoek voor de zekerheid ook eens naar ost-files (is gecachede outlook)

en anders zul je met getdataback o.i.d. de folder moeten herstellen.

dit is de folder (bij XP, bij Vista is het C:\Users geloof ik):
code:
1
C:\Documents and Settings\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook

Maar om het bot te zeggen: geen pst = geen mails, geen contacts, geen calendar, geen notes

[ Voor 14% gewijzigd door Witte op 30-11-2009 17:41 ]

Houdoe

Verwijderd

deïnstallatie van office verwijdert het pst databestand uiteraard niet, tenzij je dit zelf in de programmafolder van office geplaatst zou hebben.
de default folder is %UserProfile%\Local Settings\"Application Data"\Microsoft\Outlook voor w2k/xp en %LocalAppData%\Microsoft\Outlook voor vista/win7. let op de opmerkingen van Witte bij het zoeken naar dit bestand.