Geachte Tweakers
Mijn laptop functioneert niet meer naar behoren.
Hij freezed regelmatig (zo'n 20 keer per dag). En formatteren en naar fabrieksinstellingen terugzetten etc. helpt niet.
Acer ingeschakeld en opgestuurd.
ik krijg hem binnen een week weer terug met de melding dat de harde schijf is verplaatst. Nou ik blij denkend dat hij het weer doet. Nou niet dus.
Vervolgens nog een keer opgestuurd. Dit keer krijg ik hem terug met de melding dat ze niets konden vinden...... En dat ze de ventilator maar hebben schoongemaakt.
Nou toen had ik hem helemaal zitten.
Nu voor de 3e keer gebeld en mag hem vandaag weer opsturen.
Maar als ze hem nou weer niet kunnen repareren. Wat kan ik dan het beste doen?
Ik heb geïnformeerd bij de telefoniste, wanneer ik een nieuwe laptop zou kunnen aanvragen. Ze zij dat dat bij de 4e of 5e keer mocht. Maar na deze afhandeling wil ik helemaal geen acer laptop meer.
Dus de vraag is, kan ik ook mijn geld terug vragen bij de 4e of 5e reparatie?
Alvast bedankt voor de moeite!
Florian
Mijn laptop functioneert niet meer naar behoren.
Hij freezed regelmatig (zo'n 20 keer per dag). En formatteren en naar fabrieksinstellingen terugzetten etc. helpt niet.
Acer ingeschakeld en opgestuurd.
ik krijg hem binnen een week weer terug met de melding dat de harde schijf is verplaatst. Nou ik blij denkend dat hij het weer doet. Nou niet dus.
Vervolgens nog een keer opgestuurd. Dit keer krijg ik hem terug met de melding dat ze niets konden vinden...... En dat ze de ventilator maar hebben schoongemaakt.
Nou toen had ik hem helemaal zitten.
Nu voor de 3e keer gebeld en mag hem vandaag weer opsturen.
Maar als ze hem nou weer niet kunnen repareren. Wat kan ik dan het beste doen?
Ik heb geïnformeerd bij de telefoniste, wanneer ik een nieuwe laptop zou kunnen aanvragen. Ze zij dat dat bij de 4e of 5e keer mocht. Maar na deze afhandeling wil ik helemaal geen acer laptop meer.
Dus de vraag is, kan ik ook mijn geld terug vragen bij de 4e of 5e reparatie?
Alvast bedankt voor de moeite!
Florian