Edit: Zie andere thread
[ Voor 97% gewijzigd door ACT Connectivity Solution op 30-11-2009 16:11 . Reden: dubbel threadje. ]
https://www.act-connectivity.com
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van dit topic, maar voor een ervaringen topic is het wel heel erg aan de magere kant en voor een probleem topic mis ik toch wel wat inzet van wat je zelf hebt gedaan.
Ervaringen topics zijn altijd welkom, maar kijk dan even bij de andere ervaringentopics hier in MSP, een beetje specs, info en dergelijke zijn welkom voor een goede topicstart.
Dit topic ga ik in elk geval sluiten, omdat het op deze manier in ieder geval weinig zin heeft.
Kijk ook even naar MSH Beleid en MSH FAQ om te zien wat wél de bedoeling is binnen dit forum
Ervaringen topics zijn altijd welkom, maar kijk dan even bij de andere ervaringentopics hier in MSP, een beetje specs, info en dergelijke zijn welkom voor een goede topicstart.
Dit topic ga ik in elk geval sluiten, omdat het op deze manier in ieder geval weinig zin heeft.
Kijk ook even naar MSH Beleid en MSH FAQ om te zien wat wél de bedoeling is binnen dit forum
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.
![]()