Aanmelden op datum voor cursus

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Best mensen,

Ik probeer nu een tijdje iets te maken maar het wil mij niet lukken.
Ik wil op verschillende locaties in nederland een cursus gaan geven en wat ik nodig heb is:

Een calender of tabel op mijn website met daarin de plaatsnamen en daarachter de data's waarop er op die locatie een cursus wordt gegeven.

Mensen moeten zich kunnen aanmelden voor een cursus en daarbij dus een datum kunnen kiezen die aangegeven staat in de tabel.
Dus dat je misschien meteen op een datum in de tabel kan klikken om je aan te melden of gewoon 1 grote aanmeldknop onder de tabel en dat je in het regestratieproces de datum kunt kiezen.

Mensen kunnen dus alleen data's kiezen die ik ingevoerd heb en die zichtbaar zijn in de tabel.

Als iemand zich heeft aangemeld moet dit opgeslagen worden in een mysql database en moet hij/zij een bevestiging via de mail ontvangen.

Ik moet de datum's in de tabel achteraf makkelijk kunnen aanpassen dus misschien iets van een beheer optie erachter.

Bestaat hier een kant en klaar script voor of weet iemand misschien een tutorial zodat ik het zelf kan maken?

Ik kan een beetje overweg met html/php/mysql en ben zeker bereid om hier zelf tijd in te stoppen maar ik weet zo niet waar te beginnen en kan weinig vinden op internet.

Ik dank u vriendelijk voor de hulp,
Maxcim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
had je google al geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Sorry Maxcim, maar meer dan een scriptrequest kan ik hier niet van maken. Het is hier niet de bedoeling om een lijstje functionele requirements neer te plempen en vervolgens te verwachten dat daar wel een kant en klare oplossing of een tutorial voor te vinden is. Bij het ontwikkelen van software zitten daar nog vele stappen tussen (al was het alleen al het maken van een work breakdown structure).

Mocht je meer concrete problemen hebben tijdens de implementatie van je applicatie dan kun je daar rustig een topic over openen. Dit topic voldoet echter niet aan de eisen die we hier in PRG stellen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.