Hey, ik heb een probleem met utorrent. Wanneer ik even download en/of upload en ik laat mn laptop even aanstaan, dan is het vaak zo dat de internet verbinding wegvalt. Hij geeft ook aan 'beperkte verbindingsmogelijkheden'. Verder heb ik een aantal FAQs gelezen over instellingen, en deze staan volgens mij niet te hoog dat het echt daar aan kan liggen.
ik heb een dell studio 15 met windows vista.. en heb gehoord dat het aan een 'feature' van vista kan liggen waarin hij de verbinding stopt als er te veel connections zijn o.i.d.? ik heb max aantal connecties op het moment op 80 staan.
Hij doet dit nu al op 3 verschillende locaties. op de universiteit zou ik in principe duizenden connecties en snelheden van 100+ Mb/s enzo, maar hier valt het internet ook vaak weg.
Af en toe is het wel zo dat hij wel werkt, zonder problemen dik 24 uur lang...
iemand enig idee waaraan het kan liggen?
Zou dit probleem verholpen kunnen worden met windows 7? die heb ik nml net met de post gekregen:)
ik heb een dell studio 15 met windows vista.. en heb gehoord dat het aan een 'feature' van vista kan liggen waarin hij de verbinding stopt als er te veel connections zijn o.i.d.? ik heb max aantal connecties op het moment op 80 staan.
Hij doet dit nu al op 3 verschillende locaties. op de universiteit zou ik in principe duizenden connecties en snelheden van 100+ Mb/s enzo, maar hier valt het internet ook vaak weg.
Af en toe is het wel zo dat hij wel werkt, zonder problemen dik 24 uur lang...
iemand enig idee waaraan het kan liggen?
Zou dit probleem verholpen kunnen worden met windows 7? die heb ik nml net met de post gekregen:)
EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's