Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Samsung Syncmaster 226BW en deze is kapot.
Ik heb dit sinds ik met Windows Update van Windows 7, de beeldscherm drivers heb geinstalleerd.
Als ik de computer opstart gaat het beeldscherm niet aan.
Pas na 10 x opnieuw opstarten pakt hij het signaal en doet hij het verder ook prima.
Als ik dan ongeveer een uur niks meer doe op de computer stopt hij er weer mee en gaat ook niet meer aan.
Ik krijg verder geen meldingen dat het beeldscherm geen signaal ontvangt ofzo.
Alleen een zwart scherm en het lichtje knippert.
Ik heb al drivers van Samsung website en cd geprobeerd en zelfs al heel Windows 7 erop nieuw opgezet.
Mijn vader heeft het zelfde beeldscherm, zijn scherm werkt prima bij mij.
Maar mijn scherm doet het bij hem ook niet..
Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:14
Kabeltje dat niet meer helemaal lekker contact maakt? Heb je al een andere kabel geprobeerd?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hier idem probleem ondervonden; na installa win7, de syncmaster maar helft v/d tijd beeld geeft.
heb mijn videokaart vervangen, ne beestje werkt weer

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met de zelfde kabels alleen andere monitor geen probleem.
Lijkt me toch niet dat ik mijn HD3870X2 kan weggooien als alleen de monitor niet reageert en alle andere monitoren wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check is de instellingen van het scherm zelf.
Speel is met input instellingen > digital etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke en trouwens de videokaart doet af en toe ook raar. Dan maakt hij ontzettend veel lawaai (de koeler draait als een gek) en ik krijg geen beeld met wat voor een scherm dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:11
heb je ook al geprobeert of het scherm het op een andere pc wel doet?
Mocht ie het zelfde doen, kun je kijken naar kabels, mocht ie dan weer 't zelfde doen, weetje in ieder geval dat het aan je scherm ligt en niet aan je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry1st
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-02 11:18

henry1st

MrMr

Heb ik ook meegemaakt; heb zelfs een nieuw beeldscherm gehad, maar het probleem bllef! Wat was het probleem? Eén van de DVI-aansluitingen op mijn videokaart was vernaggeld... Kabel in de andere aansluiting en het probleem was opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
een mooie kick !

mijne heeft nu ook gewoon kuren de laatste tijd

Als ik mijn computer een tijdje niet gebruik dan blijkt dus dat mijn scherm uit gaat terwijl ik er geen screensaver op heb staan. en als ik dan mijn pc weer wil gebruiken en mijn scherm dus weer aan doe dan knippert mijn scherm gewoon voor een aantal minuten en dan doet hij het gewoon weer.

Heb de kabels eens goed bekeken was niks mis mee, en ik heb hem ook aan een macbook aangesloten waar ook hetzelfde probleem voorkwam. iemand hier ook last van ? en misschien een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technois
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 17:42
Slechte condensatoren! Komt vaak voor.

Zie: http://www.badcaps.net/forum/showthread.php?t=7900&highlight=226bw
syntesia schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:25:
een mooie kick !

mijne heeft nu ook gewoon kuren de laatste tijd

Als ik mijn computer een tijdje niet gebruik dan blijkt dus dat mijn scherm uit gaat terwijl ik er geen screensaver op heb staan. en als ik dan mijn pc weer wil gebruiken en mijn scherm dus weer aan doe dan knippert mijn scherm gewoon voor een aantal minuten en dan doet hij het gewoon weer.

Heb de kabels eens goed bekeken was niks mis mee, en ik heb hem ook aan een macbook aangesloten waar ook hetzelfde probleem voorkwam. iemand hier ook last van ? en misschien een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem ook met 226BW en 3870X2 :s
Is al een tijdje terug begonnen dat het scherm pas heel laat beeld begon te geven en dit werd ook steeds langer en langer. Heb het scherm dan eens op men laptop aangesloten met VGA kabel dus op een andere poort en andere kabel en het zelfde probleem

en vanmorgen gaf hij zelfs na 2u en een half nog geen beeld :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Inderdaad, heb er al zoveel gefixed voor mezelf >:)

zo'n mooie layout alles top notch aan kwaliteit spullen, en dan stoppen ze van die gare condensatoren erop >.<
Pagina: 1