Ik heb hier een hele oude computer staan van een klant, met nog windows 2000 erop. En zoals meestal bij oude computers, is ie stuk..
Ik heb de herstelconsole nodig van windows 2000 om het 1 en ander op te lossen, maar no way dat ik die kan vinden via de windows 2000 cd.
Ik citeer van de microsoft website:
Overigens heb ik de windows 2000 cd gedownload, omdat zowel de klant als ik nergens meer zo'n cd hebben liggen.
Iemand een optie?
Floppy's zijn niet mogelijk.
Ik heb de herstelconsole nodig van windows 2000 om het 1 en ander op te lossen, maar no way dat ik die kan vinden via de windows 2000 cd.
Ik citeer van de microsoft website:
Het maakt niet uit wanneer ik op F10 of R ram, ik zie de optie nergens staan en het lukt me ook niet om de herstelconsole tevoorschijn te toveren.Start de computer op met de Windows Setup-diskettes of met de Windows-cd-rom. Als het scherm Welkom bij Setup wordt weergegeven, drukt u op F10 of drukt u op R om aan te geven dat u de noodherstelprocedure wilt uitvoeren. Druk vervolgens op C (alleen Windows 2000) om de herstelconsole van Windows te starten.
Overigens heb ik de windows 2000 cd gedownload, omdat zowel de klant als ik nergens meer zo'n cd hebben liggen.
Iemand een optie?
Floppy's zijn niet mogelijk.