Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dit netbook gaan nemen.. is dit een goede? Ik had een paar vragen nog:

1. kan ik hier mee spelen spelen?
2. Kan er later nog altijd een SSD in laten bouwen?
3. waar kan ik een extra batterij bij kopen?
4. Ik heb gelezen dat je naar 3GB kunt upgraden maar wat is het voordeel als je 2GB standaard hebt?
5. waar vind ik skin's om de buitenkant te berschermen tegen krassen, waar kan ik die kopen?

Dit is de allernieuwste netbook van Asus EEEPC:

http://www.informatique.n...m=prd&a=662458&spcall=yes

http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=sZ0sI6WqjnCHGFta

De nootbook die ik ga nemen:
Intel ATOM N330 Dual Core 1.60Ghz met 1MB, Hyperthreading
2GB DDR2 (800Mhz)?
250GB 5400rpm HDD Serail ATA
12.1inch (1366x768) HD Ready
nVidia ION chipset, GeForce 9400
Windows 7 Home Premium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik denk dat je een aantal van die vragen prima zelf kan beantwoorden via google. Of je een SSD in kan bouwen, waar je een batterij kan vinden en waar je een skin kunt kopen lijken mij vrij standaard vragen, daarvoor is dit forum niet bedoelt!

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Nee een netbook is niet bedoelt voor spellen (tenzij je mijnenveger bedoelt).
2. Geen idee kijk even naar de specs, maar waarschijnlijk wel.
3. Pricewatch
4. Dat je 1 gig meer geheugen hebt. Als je veel geheugen verbruikt kan dit helpen.
5. Pricewatch

Verder klinkt dit niet alsof je zelf veel initiatief hebt genomen. Let trouwens verder ook even op je spelling/grammatica want het is lastig lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rupie schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:07:
Ik denk dat je een aantal van die vragen prima zelf kan beantwoorden via google. Of je een SSD in kan bouwen, waar je een batterij kan vinden en waar je een skin kunt kopen lijken mij vrij standaard vragen, daarvoor is dit forum niet bedoelt!
Ik heb overal eerst op internet gezocht voordat ik hier ging posten.. ik dacht dat jullie mij verder konden helpen met mijn vragen, daarom heet dit ook een Forum! maar goed..

Ik heb niks kunnen vinden betreft een extra skin tegen Krassen enzo.. Ik wou weten of hierin later ook een Intel X25-M postville in zou kunnen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2009 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 10 en de voorgaande 9 topics te doorzoeken :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
1. kan ik hier mee spelen spelen?
2. Kan er later nog altijd een SSD in laten bouwen?
3. waar kan ik een extra batterij bij kopen?
4. Ik heb gelezen dat je naar 3GB kunt upgraden maar wat is het voordeel als je 2GB standaard hebt?
5. waar vind ik skin's om de buitenkant te berschermen tegen krassen, waar kan ik die kopen?
1. Welke spellen ? Crysis ?
2. Ja. De meeste SSDs hebben gewoon een S-ATA aansluiting.
3. In een winkel. Kijk eens in de Pricewatch.
4. Meer geheugen is handig om programma's te prefetchen, is nodig voor bepaalde software om snel te kunnen werken (fotobewerking bv.) of als je veel programma's tegelijk gebruikt.
5. Kijk ook eens in de pricewatch.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1