Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48
Ik heb in december vorig jaar een abonnement via Vodafone afgesloten (Scherp), en dat zou 10,45 incl. BTW per maand kosten (staat ook in mail ter bevestiging). Ze factureren echter al bijna een jaar 10,45 ex. BTW. Ik heb al 10x aan de lijn gehangen, 3x bewijs opgestuurd en ontelbare keren de online klantenservice gemaild, maar ik krijg het niet voor elkaar om die rekening verlaagd te krijgen.

Het gaat in totaal maar om iets van 30 euro, maar voor mij is het een principekwestie. Ik ga ook bij ze weg per 10 december, want dergelijke service is echt te erg. Kan ik gewoon mijn laatste rekening niet betalen ofzo? Dan ligt de bal weer bij Vodafone. Wat kan ik hieraan doen, want niemand bij Vodafone lijkt de macht te hebben om IETS te doen ("ja dat kan ik niet aanpassen, ik zal het escaleren en dan bellen ze je binnen een week terug". "nee die persoon is op vakantie"). Aaargh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:14
Niet betalen lijkt me niet erg handig, maar ze kunnen het wel herstellen hoor. Ik heb het zelf ook een periode gehad dat ik teveel betaalde en na een telefoontje kreeg ik keurig alles terug op mijn volgende factuur. Dat jij dus duidelijk steeds de verkeerde aan de lijn krijgt is erg vervelend, maar ik zou toch nog maar even terug bellen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
Probleem is dat Vodafone gemiddeld 20 minuten wachttijd heeft op de klantenservice, en het gaat niet om een foutje, want volgens hun systeem is er niks fout, want 10,45 ex is volgens al hun gegevens gewoon het juiste bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
Waah, ik heb ze net gebeld, gooien ze gewoon, zodra ze zien dat het een lastige case is, de hoorn erop. Kan ik weer een half uur in de wacht....

Kan ik het niet gewoon direct via een klachtenmedium spelen? Bijvoorbeeld die geschillencommissie?

[ Voor 8% gewijzigd door M_V op 03-12-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

0900-nummer: 0900 7171000 (50 cent per minuut)
Alternatief nummer: 0800 0560
...
Misschien werkt het en heb je er wat aan :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Kixtart schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:13:
[...]

Misschien werkt het en heb je er wat aan :)
1200 op je mobiel, alleen met een Scherp kost dat geld.

Goedkoper is dan het lange klantenservicenummer: 06-54500100 vanaf een vaste lijn.

0800-0560 helpen ze je niet met dit issue hoor, das dacht ik alleen voor verkoop.

Maar wat ik denk, is dat er een kortingscode op hoort te zitten, die er dus nu niet op actief is.
Maar vind het bedrag dat je zou moeten betalen erg vreemd.
Normaal hadden die abo's een mooi bedrag zoals 8,95 / 9,95 / 12,95 enz...

Succes in elk geval!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Als je zwart op wit hebt staan dat je 10.45 INC btw moet betalen, dan ook niet meer dan dit bedrag overmaken, plus aangetekend schrijven, dat dit opgelost dient te worden.

Voordelen: Je voldoet aan je betalingsverplichtingen, dus je zal niet meteen afgesloten worden, daarnaast zullen er ineens mensen wakker worden bij VF :)

succes

If you choose to criticise you choose your enemies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Emmeau schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:34:
Als je zwart op wit hebt staan dat je 10.45 INC btw moet betalen, dan ook niet meer dan dit bedrag overmaken, plus aangetekend schrijven, dat dit opgelost dient te worden.
Als TS zichzelf op deze manier in de problemen wil brengen; absoluut doen!

Niet eigen rechtertje gaan spelen, dat werkt niet.

Gewoon netjes bellen, en wat beter helpt; stuur een brief naar Vodafone, aangetekend.

Dan wordt het echt opgelost en krijg je met terugwerkende kracht de teveel betaalde kosten terug.

Maar ga je minder overmaken dan je factuur, dan registreren de systemen dat je niet voldoende hebt betaald, en wordt je gewoon afgesloten tijdelijk, met extra kosten er bovenop.

Wil je misschien een scan plaatsen van je contract? Welke Scherp heb je precies??

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
Het gaat om scherp 350, met een bedrag van 8,79 ex BTW per maand. Inclusief BTW is dit dus 10,46. Op mijn contract staat nergens dit bedrag vermeld, alleen op de mail die ik indertijd van de vodafone-winkel heb gekregen.

Ik heb al een aantal keren gebeld, maar steeds wordt er gezegd dat de betreffende medewerker er niet is, het zal worden geescaleerd, dat deze binnen 2 dagen terugbelt en dat de persoon aan de lijn niets kan doen. Dat was wel nog in de tijd dat ik nog netjes was en ze de kans gaf om het op te lossen.. De afgelopen 3x heb ik steeds een half uur aan de lijn gehangen en werd de verbinding opeens verbroken.

Uiteindelijk heeft dat gezeik me al meer gekost aan bellen naar de klantenservice (scherp is niet gratis) dan dat het me gaat opleveren, maar het gaat om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01
Kan je niet langs de Vodafone winkel ofzo? Misschien weten ze daar raad, of kan je daar rechtstreeks - met iemand die wel iets kan - bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudy_V schreef op donderdag 03 december 2009 @ 22:10:
Waah, ik heb ze net gebeld, gooien ze gewoon, zodra ze zien dat het een lastige case is, de hoorn erop. Kan ik weer een half uur in de wacht....

Kan ik het niet gewoon direct via een klachtenmedium spelen? Bijvoorbeeld die geschillencommissie?
Schrijf een nette brief, waarin je kort en bondig de klacht omschrijft. Ik heb eenzelfde soort probleem gehad en nadat ik een brief had geschreven, waarin ik dreigde met opzegging, ben ik netjes geholpen en is het probleem naar volle tevredenheid opgelost. Ik hoefde zelfs een paar maanden (ik geloof drie) niet te betalen...
Pagina: 1