Miro Studio DC10+ Sync Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn MIRO Studio DC10+.

Als ik een videoclip opneem dan heb ik vanaf het begin van het nummer al dat de stemmen en de mondbeweging niet synchroon lopen en dat is zeer storend.

Ik werkte eerst altijd met een Intel PII400 384 mb ram en had dit probleem. Nu werk ik met een Duron 700 en ASUS A7V-133 en heb nog steeds hetzelfde probleem. Dit is dus geen capaciteitsprobleem. Ook de harddisk is snel genoeg, 7200 rpm 40gb en 2mb cache.

Ik gebruik het standaard programma VidCap voor opnamen. Misschien is dit het probleem ?
Welk programma kan ik anders het beste gebruiken.

Ik ben je zeer dankbaar als je een oplossing weet te vinden.

Graag reacties.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Niemand ?

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Echt niet ? :P

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Jammer

• Zuig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-08 20:38

Zuig

Fuck man dat Zuigt !

Er is hiervoor een update van de DC10+ SoftWare, Dan is het probleem op gelost !!!!
Deze Update Is ongeveer 5.8 Mb Als je even je e-mail adress post zal ik je hem toe meelen !!!!
Dit is een upgrade naar versie 1.06.
Deze versie voegt een extra spoor.
Laat ook ff weten of je win 9x of ME gebruikt !

Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Op dinsdag 06 maart 2001 23:06 schreef Zuig het volgende:
Er is hiervoor een update van de DC10+ SoftWare, Dan is het probleem op gelost !!!!
Deze Update Is ongeveer 5.8 Mb Als je even je e-mail adress post zal ik je hem toe meelen !!!!
Dit is een upgrade naar versie 1.06.
Deze versie voegt een extra spoor.
Laat ook ff weten of je win 9x of ME gebruikt !
Ah bedankt, STOM dat ik er zelf niet meer aan gedacht had !!!!!! Ik had nu windows opnieuw geinstalled en had ineens veel meer problemen met Sync |:( Ik zal de update er opzetten. HEEL ERRUG BEDANKT VOOR HET GEHEUGENSTEUNTJE !!!! >:)

O ja, ik gebruik good old win 98se because WINME really sucks, sorry hoor maar er zit geen DOS in en het heeft 3x mijn ata100 disk gecrashed. :o

• Elroyv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-01-2023

Elroyv

Novell Rulezzzz

Ik heb een vraag voor jou misschien weet je dit...

Mijn vader heeft een Miro DC10+ pakket. Wanneer hij een film opneemt krijgt hij er geen geluid bij.....

Hij heeft vanaf zijn camera naar de SVHS ingang een SVHS Kabel lopen. Vanaf de 2 geluidsuitgangen op de camera loopt er mbv een speciale kabel (dit is een verloop kabel)een aansluiting naar de line in op de geluidskaart.

Wanneer hij nu de fil gaat opnemen hoort hij wel geluid maar dit wordt echter niet opgenomen...

Ik heb wel van meerderen gehoord dat zij dit probleem ook hebben.... Weet jij hoe dit zit.

Ik heb de volume regeling e.d. wel gecheckt. Ook binnen het pakket staat de instelling op line in...

Hopelijk kun jij me helpen? Hoe heb jij dit aangesloten...

Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?

Pagina: 1