Toon posts:

Systeem kast maken

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er ergens iets waar men systeem kasten kan laten produceren? met eigen logo erop e.d.
Of zit je echt vast aan de lege kasten die bij de computerwinkel verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Er zijn een aantal bedrijven die je veel laten customizen, maar daar betaal je je dan ook helemaal scheel voor. Kijk bijvoorbeeld eens naar Mountain Mods. De prijzen die zij hanteren zijn nog te doen, tot je het spul wil importeren... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Er zijn vast wel firmas die dat kunnen doen, zoek anders eens op "custom made" kasten.

Maar bedoel je alleen maar kleuren en logos of echte aanpassingen van kasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iets meer info zou fijn zijn.
Wat voor een soort kast moet het worden????
Hoeveel wil je er hebben??
En wat voor logo had je in gedachten incl locatie van het logo??
Is het voor prive of voor bedrijfsmatige doeleinden??
En vooral ook, je budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het moeten unieke kasten worden, dus inderdaad echt aangepaste kasten.
Ik zat al flink te googlen, ik kon helaas niet veel vinden wel betreft standaard design kasten met je eigen logo.
Zal nog even googlen op custom made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:52:
iets meer info zou fijn zijn.
Wat voor een soort kast moet het worden????
Hoeveel wil je er hebben??
En wat voor logo had je in gedachten incl locatie van het logo??
Is het voor prive of voor bedrijfsmatige doeleinden??
En vooral ook, je budget
Het moet een atx midi tower worden.
Op dit moment heb ik ongeveer 15 kasten nodig en het logo zou ik aan de zijkanten en op de voorkant willen hebben.
Het is voor bedrijfmatige doeleinde en het budget is op dit moment nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-10 16:38
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 11:58:
[...]

Het moet een atx midi tower worden.
Op dit moment heb ik ongeveer 15 kasten nodig en het logo zou ik aan de zijkanten en op de voorkant willen hebben.
Het is voor bedrijfmatige doeleinde en het budget is op dit moment nog niet bekend...
Is het niet handiger/goedkoper om gewone kasten te nemen en zelf een stickertje(casebadge) te (laten) ontwerpen?

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kemphaas schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:00:
[...]

Is het niet handiger/goedkoper om gewone kasten te nemen en zelf een stickertje(casebadge) te (laten) ontwerpen?
Het moeten echt unieke kasten zijn, zodat deze dus ook onder het bedrijfsmerk verhandeld kunnen worden.
Zou lastig zijn als je daar een antec/coolermaster kast voor gebruikt denk ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ooit ook eens een custom case laten maken door een maat van mij, die werkte zelf op een aluminium verwerkings bedrijf ( weet niet hoe ze dat noemen)
Maar in iedergeval ik heb hem toen een tekening gegeven met de exacte maten erop in mm, en een paar dagen later had ik m`n case voor dik 200euro :(
spuiten heb ik zelf gedaan nadat ik uiteraard had gekeken of alles erin paste.
Ik wil maar zeggen ik denk een bedrijf dat alumininium of staal kan "fijn"bewerken, dat die allemaal wel een computercase moeten kunnen maken. Alleen het is niet gekoop omdat hun al hun materiaal moeten instellen , het is immers geen massa product.
En in mijn geval moest ik ook zelf spuiten.
Ik denk dus dat de case laten maken, en ook laten spuiten, een dure grap gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Het is vast wel mogelijk, maar we horen graag eerst wat je daar zelf al in hebt kunnen vinden. Want je topicstart is nu wel erg karig. Daarom kunnen we je nu moeilijk gericht advies geven ontremd je vraag.

Enig advies wat ik je kan geven is meer informatie op te vragen bij panelenbouwers, metaalbewerkingsbedrijven, laser/graver bedrijven etc. Uiteraard afhankelijk van wat je er op wilt. Want dat is nu niet bekend.

Mocht je specifieke info hebben gewonnen bij de bedrijven, en dus zelf actie hebben ondernomen hebben en daarover vragen hebben, dan ben je vrij om een nieuw topic te maken met inachtneming van de FAQ.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.