[SM] flame/ongepast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09-2024
beste modjes,

De volgende reactie vind ik erg ongepast en lokt natuurlijk weer discussie uit als deze nog langer zichtbaar blijft. Hij is misschien iets uitdagender dan bedoeld maar daarom niet minder beledigend.

0rbit in 'nieuws: Turkije werkt aan nationale maildienst en eigen zoekmachine'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
Ow crap :P dank je moto-moi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Mijns inziens is dit geen flame, maar een oprechte vraag naar de beweegredenen van zijn voorstander zijn.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
Ja zal hem ook niet zo snel flame durven noemen... Maar hij is erg uitdagend naar de bovenstaander toe en dat vind ik niet echt nodig. Kan aan mij liggen maar zo komt het wel op mij over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is gewoon een troll imho, probeert bepaalde reacties uit te lokken. Daarnaast is het inhoudelijk ook nog eens onjuist.

Alles bij elkaar optellend kom ik niet verder dan een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scenix_
wildhagen schreef op maandag 30 november 2009 @ 12:13:
Is gewoon een troll imho, probeert bepaalde reacties uit te lokken. Daarnaast is het inhoudelijk ook nog eens onjuist.

Alles bij elkaar optellend kom ik niet verder dan een -1.
Kan ik zeker mee leven :) Vind het echt wel ok als je een eigen mening wilt ventileren of een reactie vraagt. Maar let een beetje op hoe je het doet. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
ik wou deze reactie/user melden

kozue in 'nieuws: Steam schrapt accounts van Modern Warfare 2-cheaters - update'

Dat gaat echt nergens over... en krijgt in eerste instantie nog een positieve moderatie ook, okay mijn reactie is pittig maar wel volledig terecht want de opmerking slaat echt werkelijk nergens op, maar wordt weggemod... worden zulke flamers/trollen in bescherming genomen? Dergelijke dingen zie ik zo vaak op de frontpage, totaal niet ontopic, puur bedoelt om te flamen maar blijkbaar wordt dat meer gewaardeerd dan iemand die in eerste instantie zijn of haar ervaring deelt, in een reactie alleen maar voor noob wordt uitgemaakt en daarna dan even voor zichzelf opkomt vanwege zo'n troll op de frontpage...

[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 30-11-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Noob wordt in de meeste spellen niet als flame/troll gebruikt, maar meer als een verzamelnaam voor startende spelers die nog niet veel ervaring hebben. Het ligt eraan hoe je het opvat, maar zelf vind ik de scores -1 of 0 gewoon goed kunnen hier.

De reactie die jij eronder plaatst is wel een duidelijke -1, vanwege het alleen op de man spelen, modgeklaag daar en "hou lekker je kop als je niets nuttigs te melden hebt. :(".

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Kixtart schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:46:
Noob wordt in de meeste spellen niet als flame/troll gebruikt, maar meer als een verzamelnaam voor startende spelers die nog niet veel ervaring hebben. Het ligt eraan hoe je het opvat, maar zelf vind ik de scores -1 of 0 gewoon goed kunnen hier.

De reactie die jij eronder plaatst is wel een duidelijke -1, vanwege het alleen op de man spelen, modgeklaag daar en "hou lekker je kop als je niets nuttigs te melden hebt. :(".
Beste... je hebt mijn eerste reply ook gelezen? Wat een volledig ontopic reply is... maar volgens die gebruiker heb ik geen last van cheaters maar komt het omdat ik een noob ben... dat mag ik niet als een flame opvatten? De reply is toch verder totaal niet ontopic en heeft dus maar 1 bedoeling? Daar wordt toch ook op de man gespeeld? Sorry hoor..

Dat rechtvaardigd uiteraard niet mijn pittige reactie, ik heb het ook absoluut niet over de moderatie die mijn reply heeft gekregen. Ik kan mij flink irriteren als men alleen een reply plaatst om iemand af te vallen, dan wordt er nu dus ook nog gezegd dat het niet zo is. Het topic gaat zelfs over cheaters, maar in mijn geval zal het wel komen omdat ik een noob ben... ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen, dat is een regelrechte flame... die user heeft duidelijk niets nuttigs toe te voegen dan iemand voor een noob uit te maken... maar goed, zo gaat het wel vaker... en erg jammer dat het zo moet gaan, dat dit soort steekjes naar gebruikers wordt toegestaan, maar een gebruiker die dan voor zichzelf opkomt is fout bezig... yeah sure... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door MicGlou op 30-11-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb jouw reactie ook gelezen ja en deze is inderdaad ontopic (daarom heeft deze ook een +1). De gebruiker die reageert maakt gewoon een goede algemene opmerking die naar mijn mening niet bedoeld is als flame. Reageren via Internet is altijd lastig, want het mist gewoonlijk de bedoeling van de persoon die reageert en daarom moet je niet alles gelijk te serieus nemen, maar met een knipoog kunnen lezen. Er zullen heus mensen zijn die het met je eens zijn, maar zelf zie ik dus de flame niet in dit geval. Gewoon laten gaan en niet telang over doorgaan imho.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1