Kixtart schreef op maandag 30 november 2009 @ 13:46:
Noob wordt in de meeste spellen niet als flame/troll gebruikt, maar meer als een verzamelnaam voor startende spelers die nog niet veel ervaring hebben. Het ligt eraan hoe je het opvat, maar zelf vind ik de scores -1 of 0 gewoon goed kunnen hier.
De reactie die jij eronder plaatst is wel een duidelijke -1, vanwege het alleen op de man spelen, modgeklaag daar en "hou lekker je kop als je niets nuttigs te melden hebt. :(".
Beste... je hebt mijn eerste reply ook gelezen? Wat een volledig ontopic reply is... maar volgens die gebruiker heb ik geen last van cheaters maar komt het omdat ik een noob ben... dat mag ik niet als een flame opvatten? De reply is toch verder totaal niet ontopic en heeft dus maar 1 bedoeling? Daar wordt toch ook op de man gespeeld? Sorry hoor..
Dat rechtvaardigd uiteraard niet mijn pittige reactie, ik heb het ook absoluut niet over de moderatie die mijn reply heeft gekregen. Ik kan mij flink irriteren als men alleen een reply plaatst om iemand af te vallen, dan wordt er nu dus ook nog gezegd dat het niet zo is. Het topic gaat zelfs over cheaters, maar in mijn geval zal het wel komen omdat ik een noob ben... ik ben niet op mijn achterhoofd gevallen, dat is een regelrechte flame... die user heeft duidelijk niets nuttigs toe te voegen dan iemand voor een noob uit te maken... maar goed, zo gaat het wel vaker... en erg jammer dat het zo moet gaan, dat dit soort steekjes naar gebruikers wordt toegestaan, maar een gebruiker die dan voor zichzelf opkomt is fout bezig... yeah sure...
[
Voor 4% gewijzigd door
MicGlou op 30-11-2009 15:12
]