Verwijderd

Topicstarter
Sinds vorige week de LG 47LH4900 in mijn bezit, uitgepakt en geinstalleerd en uiteraard blu-ray gaan kijken. Na een stuk of 3 films (niet achter elkaar) ben ik wat tv gaan kijken en hij viel opeens uit :S. Nu staat hij wel stand by maar als ik hem aan wil zetten gaat hij wel initialiseren totdat het lampje blauw word (moet dus aan staan) maar beeld blijft zwart en na een sec of 8 valt hij weer uit in de standby modus!! Dit gaat achter elkaar door,.....Weet iemand wat dit kan zijn? Een instelling o.i.d.? Ik heb het al geprobeerd met de blu ray los, stroom los en coax los, werkt allemaal niet!
Weet iemand of er een optie is om een tv te resetten? Of moet ik weer een uur rijden naar de mediamarkt om dat ding om te ruilen en maar te hopen dat de volgende het doet?

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:34:
Sinds vorige week de LG 47LH4900 in mijn bezit, uitgepakt en geinstalleerd en uiteraard blu-ray gaan kijken. Na een stuk of 3 films (niet achter elkaar) ben ik wat tv gaan kijken en hij viel opeens uit :S. Nu staat hij wel stand by maar als ik hem aan wil zetten gaat hij wel initialiseren totdat het lampje blauw word (moet dus aan staan) maar beeld blijft zwart en na een sec of 8 valt hij weer uit in de standby modus!! Dit gaat achter elkaar door,.....Weet iemand wat dit kan zijn? Een instelling o.i.d.? Ik heb het al geprobeerd met de blu ray los, stroom los en coax los, werkt allemaal niet!
Weet iemand of er een optie is om een tv te resetten? Of moet ik weer een uur rijden naar de mediamarkt om dat ding om te ruilen en maar te hopen dat de volgende het doet?
Daar hebben ze de LG servicedesk voor uitgevonden:

Telefoonnummer LG Service: +31 (0)36 5377780
De internetservice site van LG Electronics: http://nl.lgservice.com/

Ik zou ff iemand van LG laten komen, on-site garantie 2 jaar dus wel gebruik van maken :+ Laat die gasten maar werken voor hun geld.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Verwijderd

Topicstarter
Ja tnx, zat na deze post ook al te kijken, probleem is dat ik hem uit Duitsland heb gehaald en weinig Duits spreek dus geen idee of dat ook voor de Duitse LG geldt (btw, tv staat ook in Duitsland). Wel beetje jammer dat ik 1 van hun moet laten langskomen, net nieuw en gelijk al gezeik mee!