Kerio en iCal

Pagina: 1
Acties:

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Werkt er hier misschien iemand met Kerio mailserver 6.7 en de agenda/kalender optie ervan gebruikt? Ik ben nl. op zoek naar een agenda systeem, maar kom er niet helemaal uit.
Wat ik wil is dat iemand anders ook voor mij afspraken kan maken. Nu doe ik dit met MeetingMaker, maar probleem daarvan is dat hij niet echt lekker de beschikbaarheid van personen automatisch kan reserveren.

Volgens mij werkt dit wel met Kerio, maar misschien weet iemand nog een andere oplossing?

• Mikey NL
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-12-2025
Mac OS X Server 10.6 heeft een kalenderserver ingebouwd, met mogelijkheden tot meerdere personen, reservering van ruimtes en resources (beamers en weet ik wat), dus dat zou eventueel nog een mogelijkheid zijn?

• t013463
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-01 19:32
Ja het is mogelijk met Kerio. Als je naar de inlogpagina van de webmail van kerio gaat, heb je onderaan een linkje met alle instellingen voor het OS waar je op dat moment achter werkt. (in jouw geval OSX)

[ Voor 8% gewijzigd door t013463 op 30-11-2009 15:37 ]

• desmodus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-07-2023
Thanks,

Ik ga er even induiken!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-01 08:46

Maartenvs

For Sale

Inloggen onder je account, rechtermuis op je agenda en dan rechten selecteren. Hier gebruiker toevoegen en zijn rechten instellen. Thats it.