IDE "On the Fly" branden" 2

Pagina: 1
Acties:

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:13
Is het mogelijk om een Audio CD of Data CD on the fly te branden met een
Aopen 36x CDromspeler (IDE) in combinatie met een Plextor 12x/10x/32x (IDE) :?

Verwijderd

*D waarom zou dat niet kunnen???

Verwijderd

Ben je helemaal blind ofzo gast! Een uur voor jou post stelt iemand dezelfde vraag! Jezus man, hoe lui kun je zijn.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-04 22:28
Op maandag 05 maart 2001 16:54 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ben je helemaal blind ofzo gast! Een uur voor jou post stelt iemand dezelfde vraag! Jezus man, hoe lui kun je zijn.
Ja maar hij heeft 'm IDE "On the Fly" branden" 2 genoemd (met de nadruk op 2.. ;))

Het zal wel gaan, maar niet van harte, want of die Aopen 36x constant op 12x draait, ik denk het niet. Gewoon een fatsoenlijke cdrom (of DVD) speler kopen of met je brander eerst image files maken.

Verwijderd

Ja dat kan wel, maar dat gaat je Plex wel gebruik maken van de BurnProof technologie >:) En dan is ie geruime tijd bezig om de cd gebrand te krijgen. Dan kun je idd beter eerst een image maken. Met mijn "oude" 32 speed Aopen lukte het in iedergeval niet. Toen maar een 40 speed Plex gekocht :)

Greetz,

Verwijderd

Ik heb een Aopen 48x:r CD-Rom speler met een Sony CRX140E op dezelfde IDE kanaal staan waarbij Sony master en Aopen 48x slave. En on the fly gaat prima! No problemo's...
En dan is die Aopen 36x nog uit de tijd dat Aopen nog goed was;) (toch?)! Dus ik denk dat het geen problemen op gaat leveren.
Pagina: 1