Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows wilt niet recoveren!

Pagina: 1
Acties:
  • 150 views

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 15:53

Hope

Is een meisje!

Topicstarter
Ik was bezig om mijn windows xp te recoveren, maar het is gruwelijk misgegaan! :(
Ik had bij het selecteren de 4e optie gekozen om met 2 partities te werken. Alleen ik zat niet op te letten:
The media 2 containing file"Y:\ASUS.002
deze melding miste ik compleet en ik snapte het ook niet en toen cancelde ik *huil* :'(
Daarna deed ik het overnieuw, maar dat recovery over de hele HD. Toen kreeg ik weer bovenstaande melding. Toen drong het tot me door dat het om de 2e cd moest gaan. Dus ik cancelen, want ik dacht dat ik dan weer terug naar 2 partities kon. Maar dan kon helemaal niet!

Nu krijg ik twee foutmeldingen!
error#1822, Error: No partitions selected...
Krijg ik bij de eerste keuze menu: wanneer ik voor 1 partitie wil kiezen.

To entire HD krijg ik:
error 1826 free space not found

entire hd with 2 partitions:
error 1826 free space not found

Ik heb al online gekeken, maar echt niks werkte. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Heb al in ms dos al lopen klooien maar niks werkt.
Moet ik er een nieuwe partitie van maken? En haal ik dan niet zo de partitie weg waarin xp staat geinstalleerd?

:'( Please... help!? :'(
Alvast echt super bedankt!!

Seen it all done it all can't remember most of it

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Heb je recovery cd's of heb je deze gemaakt nadat je hem hebt gekregen? Zo ja, dan zou je met een Live-Cd (Ubuntu bijvoorbeeld) de partities kunnen verwijderen en dan met de cd's weer een nieuwe installatie kunnen doen.

Heb je wel een backup gemaakt van je bestanden voordat je begon? (En dus niet op de harddisk zelf maar op een andere computer of usb stick/dvd)

https://powershellisfun.com

• Hope
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-11 15:53

Hope

Is een meisje!

Topicstarter
Ik heb recovery cd's. Ik had van alles al een back up gemaakt. Hoe werkt zo'n Live Cd dan? En wat moet ik precies doen. Ik ben echt een noob, wat dat betreft. Graag als je wilt een stap voor stap uit leg.
edit: nog een andere vraag, als ik dan zo die partities weghaal, betekent dat dan dat ik die instal van window XP dan ook kwijt raak?
Aarghh, waar was ik toch aan begonnen... :'(
Iig echt bedankt! :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hope op 30-11-2009 13:30 ]

Seen it all done it all can't remember most of it

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:35

TheVMaster

Moderator WOS
Gelukkig heb je een backup gemaakt en is er niets verloren gegaan. Jammer genoeg is het blijkbaar onduidelijk waaraan een topicstart moet voldoen.
Misschien dat je de moeite wilt nemen om even de regels die op dit forum gelden wilt doornemen. Dan wordt je vast wel duidelijk waarom ik dit topic gesloten heb :+

[ Voor 16% gewijzigd door TheVMaster op 30-11-2009 13:52 ]

Dit topic is gesloten.