Ik was bezig om mijn windows xp te recoveren, maar het is gruwelijk misgegaan! 
Ik had bij het selecteren de 4e optie gekozen om met 2 partities te werken. Alleen ik zat niet op te letten:
The media 2 containing file"Y:\ASUS.002
deze melding miste ik compleet en ik snapte het ook niet en toen cancelde ik *huil*
Daarna deed ik het overnieuw, maar dat recovery over de hele HD. Toen kreeg ik weer bovenstaande melding. Toen drong het tot me door dat het om de 2e cd moest gaan. Dus ik cancelen, want ik dacht dat ik dan weer terug naar 2 partities kon. Maar dan kon helemaal niet!
Nu krijg ik twee foutmeldingen!
error#1822, Error: No partitions selected...
Krijg ik bij de eerste keuze menu: wanneer ik voor 1 partitie wil kiezen.
To entire HD krijg ik:
error 1826 free space not found
entire hd with 2 partitions:
Ik heb al online gekeken, maar echt niks werkte. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Heb al in ms dos al lopen klooien maar niks werkt.
Moet ik er een nieuwe partitie van maken? En haal ik dan niet zo de partitie weg waarin xp staat geinstalleerd?
Please... help!? 
Alvast echt super bedankt!!
Ik had bij het selecteren de 4e optie gekozen om met 2 partities te werken. Alleen ik zat niet op te letten:
The media 2 containing file"Y:\ASUS.002
deze melding miste ik compleet en ik snapte het ook niet en toen cancelde ik *huil*
Daarna deed ik het overnieuw, maar dat recovery over de hele HD. Toen kreeg ik weer bovenstaande melding. Toen drong het tot me door dat het om de 2e cd moest gaan. Dus ik cancelen, want ik dacht dat ik dan weer terug naar 2 partities kon. Maar dan kon helemaal niet!
Nu krijg ik twee foutmeldingen!
error#1822, Error: No partitions selected...
Krijg ik bij de eerste keuze menu: wanneer ik voor 1 partitie wil kiezen.
To entire HD krijg ik:
entire hd with 2 partitions:
Ik heb al online gekeken, maar echt niks werkte. Ik weet ook niet wat ik moet doen. Heb al in ms dos al lopen klooien maar niks werkt.
Moet ik er een nieuwe partitie van maken? En haal ik dan niet zo de partitie weg waarin xp staat geinstalleerd?
Alvast echt super bedankt!!
Seen it all done it all can't remember most of it