Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Nokia lefhebbers,
Ben nieuw hier op dit forum dus sorry voor domme vragen,naar het schijnt bestaan er geen domme vragen maar enkel domme antwoorden hi hi.
Ik heb zopas de Nokia E71 gekocht en heb problemen met het toekennen van een beltoon aan enkele van mijn contacten,wil dedjuu maar niet lukken.
Met mijn vorige Nokia 6020 ging dit zeer vlot met beltoon, foto en naam erbij.
Kan iemand hulp bieden ?
Met dank bij voorbaat.
Eddy.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11 14:08
Wat zegt de handleiding hier over?

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:44:
Wat zegt de handleiding hier over?
Heb het boekje nauwkeurig gevolgd maar werkt niet.
Grts.

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 09:36

racoon

mooowwww

ik denk dat je beter je vraag kan stellen in Grolsch in "Het Nokia E71 Topic - Deel 4"

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt racoon is gebeurd,nieuwsgierig ?
Grts.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Je kunt groepen aanmaken in je contacten, daar kan je vervolgens een beltoon aankoppelen. Zo'n groep kan uiteraard ook uit slechts 1 contact bestaan ...

Verwijderd

Topicstarter
PinokkioTV schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:14:
Je kunt groepen aanmaken in je contacten, daar kan je vervolgens een beltoon aankoppelen. Zo'n groep kan uiteraard ook uit slechts 1 contact bestaan ...
Is ook reeds geprobeerd beste Pinokio,
Was vandaag bij de verkoper en volgens hem zou de simkaart van de betreffende gsm die zowel de naam, foto en ingestelde beltoon niet herkend vernieuwd moeten worden.
Bij de andere contacten verloopt dit allemaal vlekkeloos,en natuurlijk is dit probleem met de GSM van mijn......vrouw !!! _/-\o_
Will keep in touch.
Eddy.on4abh

Verwijderd

Topicstarter
PinokkioTV schreef op maandag 30 november 2009 @ 21:14:
Vermoedelijk ligt het euvel aan de gsm van mijn vrouw (nokia 3510i).Ik stopte haar simkaart in mijn ouwe 6020 en da werkt toch wel zeker !! Zal een nieuwe gaan kosten. <+:)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is ondertussen opgelost.Nummer stond 2 x in mijn gsm. 8)7
Hoe kan dit topic "contacten en tonen" nu verwijderd worden ??
Groeten.
Eddy-on4abh
Pagina: 1