Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Slecht beeld bij Zelda:LTTP op Wii met Virtual Console

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb vandaag een WII gekocht. Natuurlijk meteen wiipoints erbij genomen om de SNES retro games te kunnen installeren.

Nu heb ik via de virtual console de games Super Mario World en Zelda: A Link to the Past geinstalleerd.
Ik heb mijn WII (LEH27xxxxxx, niet gemod) geupdate naar de laatste versie en met de RCA bekabeling aan een Samsung LE40M86BD LCD hangen.

Super Mario World werkt als een zonnetje, maar bij Zelda trilt het beeld.

De frequentie van de trillingen is +/- 1 a 2 keer per seconde en het beeld trilt tussen midden op het scherm en +/- 1 cm erboven/eronder.

Ik heb de WII al eens gereboot maar dat heeft niet geholpen. Als ik in Zelda het WII overlay menu oproep (met het huisje) trilt het beeld niet meer, maar wanneer ik terug ga naar de game begint het trillen weer.

Kent iemand dit fenomeen? Het is namelijk niet speelbaar zo, en ik kijk er wel ongelooflijk naar uit om LTTP weer eens uit te spelen!

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Verwijderd

probeer eens met de instellingen van de TV te rommelen

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
klinkt als een 50 / 60Hz probleem.
in het wii menu kan je, de beeldinstellingen aanpassen, probeer daar eens wat mee

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb mijn WII ingesteld op 60hz, maar het probleem blijft nog steeds. Mijn TV heeft geen andere settings dan 50Hz.

Ik zag dat je de WII ook in kan stellen op EDTV (480p), waar je een component kabel (Pr/Pb/Y) voor nodig hebt.
Zou dat kunnen helpen?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt