Acer 6920G - Geforce 9500m GS

Pagina: 1
Acties:

• sonox
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-05 22:58
Dag tweakers,

Ik had een vraag: is het mogelijk is mijn videokaart up te graden van mijn laptop.
Er zit nu op het moment een Geforce 9500m GS in maar dat is werkelijk niks heeft al moeite met de simpelste spelletjes.
Ik heb wat op internet rond gekeken maar heb het niet gevonden. Dus is er iemand die mij mischien kan uitleggen of dit mogelijk is en zo ja met welke video kaart.

Alvast bedankt ! :)

Windows vista 32bit
Acer aspire 6920g
Nvidia geforce 9500m GS

Verwijderd

Ik neem maar aan dat het om deze laptop gaat.

Overigens is die kaart nog de slechste niet.
Wat me wel opvalt is je processor, met maar 2GHz. (wel DualCore trouwens)

En ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij met de simpelste spelletjes al moeite heeft, want het is toch best wel een mid-range systeempje als ik het zo zie.

Ik denk dat het hier ook een beetje ligt aan dat je systeem mogelijk 'dichtgeslibt' is, dus even een tool als CCleaner laten draaien zou al moeten helpen lijkt me.

Volgens mij is er qua laptops niet zoveel keus in videokaarten upgraden, dan zit je al snel met een externe videokaart.

• sonox
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:51:
Ik neem maar aan dat het om deze laptop gaat.

Overigens is die kaart nog de slechste niet.
Wat me wel opvalt is je processor, met maar 2GHz. (wel DualCore trouwens)

En ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij met de simpelste spelletjes al moeite heeft, want het is toch best wel een mid-range systeempje als ik het zo zie.

Ik denk dat het hier ook een beetje ligt aan dat je systeem mogelijk 'dichtgeslibt' is, dus even een tool als CCleaner laten draaien zou al moeten helpen lijkt me.

Volgens mij is er qua laptops niet zoveel keus in videokaarten upgraden, dan zit je al snel met een externe videokaart.
Het is inderdaad die laptop die je hebt gelinkt.
En wat voor externe video kaarten zijn er aan te raden ? En het is een clean install met alle drivers tot laatste versie geupdate dus ik denk niet dat het is dicht geslibt. Maar bedankt voor je reactie.

• sonox
Zijn er ook externe videokaarten (boxen). Te koop in nederland ?
Ik heb op internet rond zitten kijken en ik kwam onder andere deze box tegen: klik

Ik wil nog steeds weten of het mogelijk is om mijn videokaart zelf te vervangen die op het moment in mijn laptop zit zo niet dan wil ik toch voor een externe videokaart gaan is er 1 aan te raden op dat gebied ?
Maar in Nederland zijn ze bijna niet te koop of athans niet te vinden.