Zo'n 2 maanden geleden kwam ik s'ochtens naar mijn lease bak (die ik alleen zakelijk gebruik) en zag dat mijn rechter spiegel in de nacht blijkbaar afgereden was. Die dingen van zo'n Kangoo zijn ook bagger groot. Dit heb ik laten maken bij een dealer en nu krijg ik een mailtje van mijn werkgever dat ze hiervoor 121,62 van mijn salaris inhouden met betrekking op eigen risico.
Wat is dit voor een onzin? Daar zijn ze toch voor verzekerd of niet?
Had ik dit geweten had ik bij de sloop een spiegel gehaald voor 10 euro.
Nu is het ook zo dat ik nu een andere auto heb die ik al wilde wegbrengen omdat er het ABS lampje brand (onderdelen heeft de dealer al besteld, zou hem eigenlijk begin van de week weg brengen maar ze hadden geen vervangend vervoer) nu ben ik bang dat ze dadelijk ook hier weer eigen risico van maken. En de vraag hoe hoog is het eigen risico?
Krijg de neiging om de sleutel af te geven en lekker in mijn eigen auto te gaan, als die total los is ben ik 400 euro kwijt en krijg 800 van de verzekering
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon toelaten of kan ik wat ondernemen? Ga iig morgen met mijn opdracht gever praten.
Wat is dit voor een onzin? Daar zijn ze toch voor verzekerd of niet?
Had ik dit geweten had ik bij de sloop een spiegel gehaald voor 10 euro.
Nu is het ook zo dat ik nu een andere auto heb die ik al wilde wegbrengen omdat er het ABS lampje brand (onderdelen heeft de dealer al besteld, zou hem eigenlijk begin van de week weg brengen maar ze hadden geen vervangend vervoer) nu ben ik bang dat ze dadelijk ook hier weer eigen risico van maken. En de vraag hoe hoog is het eigen risico?
Krijg de neiging om de sleutel af te geven en lekker in mijn eigen auto te gaan, als die total los is ben ik 400 euro kwijt en krijg 800 van de verzekering
Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon toelaten of kan ik wat ondernemen? Ga iig morgen met mijn opdracht gever praten.
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.